TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

5 let od smrti Beatla George Harrisona

už je to 5 let…

Ty jo, toto letí… pamatuju si, že před pěti lety 29.11.2001 jsem byl v práci, dělal jsem v Telecomu správce počítačů, instaloval jsem zrovna nějakýmu kravaťákovi dopoledne notebook a v tom mi přišla SMS od CNN že „former Beatle George Harrison has died…. “ dost mi to vyrazilo dech, nechal jsem instalaci instalací, odešel jsem ven a psal jsem to pár známejm…. večer jsem si doma pouštěl All things must pass (první solový album GH a asi jeho nejlepší dílo) a bylo mi smutno….

Luke

One response to “5 let od smrti Beatla George Harrisona

  1. Chris Amber Listopad 29, 2006 (8:23 pm)

    Show must go on…to sice říkal někdo jiný – nedávno se taky „slavilo“ smutné výročí jeho smrti – ale měl v tom určitě pravdu…a nezapomeň – člověk není doopravdy mrtvý, dokud lidé vyslovují jeho jméno…lidé jako George Harrison nebo Freddie Mercury nikdy nezemřou 😉

Zanechat Odpověď

