TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Vánoce se blíží…

Vánoce jsem měl jako malej hodně rád, čím sem starší, tim je mám radši čim dál míň… všude jsou davy lidí, obchody vyřvávaj do světa své „zaručeně nejnižší a nejvýhodnější vánoční ceny“, všude hrajou příšerný koledy a lidé zabíjej nevinné kapři a stromci. Na druhou stranu mám rád předvánoční večerní prahu, vánčoní trhy, svařák, zasněžené krajiny, betlémy… spolu s blížícími se vánocemi se rovněž blíží konec roku a s ním i silvestr – dost lidí v tomto období bilancuje uplynulý rok a dává si nejrůznější předsevzetí na rok příští.. jednou jsem si předsevzetí také dal a stejně to nevyšlo, tak už se tim nenervuju :). No a co se týká toho bilancování, tak rok 2006 (ikdyž tedy ještě celý neuplynul) mi přišel za posledních cca 5 let jako jeden z nejživějších roků v mym životě. Byl to u mě rok změn, rok velkejch radostí i zklamání, že bych možná i trochu konečně dozrál? :).

Luke

2 responses to “Vánoce se blíží…

  1. Ladik Prosinec 11, 2006 (2:02 pm)

    Až dozraješ, tak z tebe bude hezký jabko 🙂 A na Vánoce tě rozříznou, aby viděli, jestli máš v sobě hvězdičku 🙂

Zanechat Odpověď

