TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Houpačka

…jednou dole a jednou ještě níž…

Zdravím blouky a blogaře… a holky taky.

Moc dobře si vzpomínám na tu Lukeho pasáž, kterou sem hodil nedávno, že byly mizerný dva měsíce a teď už to je v pohodě. Okomentoval jsem to, že byly dva mizerný a ten třetí je taky špatnej. Poslední dobou se mi fakt moc nedařilo.

Když se na to zkusím podívat trochu z nadhledu, tak se vidím jako naštvanýho a zamračenýho kluka se zaťatejma zubama, kterej v sobě dusí všechny možný city a pocity, jen aby jich nikdo nemohl proti němu (proti mně) využít. Tak zle jsem se tehdy nechal vytrestat a i když ze mě ta zlost pomalu vyprchává, je jí tam pořád dost. A někdy se probouzí. Věci, které jsem řešil s grácií, řeším se zaťatou pěstí. Rozčiluju se v práci, rozčiluju se doma, mračím se po cestě tramvají, mračím se v metru, mračím se na lidi. Měl jsem vždycky pocit, že jsem
veselej člověk, kterej se občas naštve. Teď mám pocit, že jsem naštvanej člověk, kterej je sem tam někdy veselej. A veselej jsem byl včera 🙂

Luke nás vytáhnul na koncert „ant´s end“.. cha cha. jmenovalo se to „and the end“ a i když nejsem příznivcem 60´s, tak včera mě to bavilo 🙂 A nejen mě. No jo, s Lukem je sranda. A s Ashmanem taky, když si Lukeho vezme na záda 🙂 Jen robot se zase choval roboticky.

Robota jsem dneska asi trochu rozhodil. Nalhal jsem mu, že on může za to, že vím o zítřejším bowlingu. Neptejte se mě, jak někdo přišel na to, že se mi to bude tajit. Frrrrn, proběhla tady laňka. Viděli jste jí? Ale ta za to určitě nemůže… 🙂 ? Já se o tom bowlingu dověděl z několika zdrojů, ale robot měl ještě staré instrukce, takže si myslel, že to zkazil on. Zvolil tedy sebedestrukci a zítra se objeví jeho náhradník – úplně stejnej Robot.

Tento týden byl fakt zajímavej. Takovej zlomovej. A ještě nekončí! Třeba se blýská na lepší časy. Třeba se zase vyhoupnu nahoru. I když po tom „drncáku“ se tam zas tak neženu…

Zatím čus..

Ladik

3 responses to “Houpačka

  1. Luke Leden 12, 2007 (11:36 pm)

    Příští tejden bude lepší, o tom nepochybuj 🙂

  2. lukyhell Leden 13, 2007 (11:37 am)

    Houpačka…Když se řekne houpačka tak si vzpomenu jak sme se chodili houpat jako děti a někoho vždycky napadlo, že seskočí když bude ten druhej nahoře, aby si narazil zadek. Bolelo to. Ale přešlo to. Né všechno přejde vždycky tak rychle, ale po čase to zmizí. Jako všechno…jednou.A být deprisivní je někdy cool, no ne?

  3. Ladik Leden 13, 2007 (5:26 pm)

    DrncákJo tomu, když někdo slezl a ty ses nabil, tomu se říkalo „drncák“. Z houpačky to možná přešlo během půl hodiny. Všechno jednou přejde. Ale vzpomeň si, jak ses pak s nabitou prdelí koukal na toho, kdo z tý houpačky slezl…

Zanechat Odpověď

