TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

pod stolem…

..jsem neskončil

Stala se mi zajímavá věc. Sešel jsem se s kamarádem, kterýho jsem už dlouho neviděl. Tipnul bych si, že to je tak rok a půl. Nebo dva a půl? Občas jsme si poslali maila, občas jsme si zatelefonovali, abychom o sobě věděli. No a konečně se nám zase povedlo se vidět. Kecáme o práci, o škole, o tom, kdo se jak má a samozřejmě jsme zabrousili na téma holek, slečen a paniček. To nešlo vynechat! Říkám mu, jaká rána osudu mě zasáhla, jak je to s těma holkama složitý a on říká, že on to s holkama nemá jednodušší. Že jedna se radši vdala, než aby s ním něco měla, jedna se nechala utěšovat od jinýho, jedna je víc hodná než hezká a pak mě začal připravovat na nejhorší. Že prej spadnu pod stůl. Já? Já a padat pod stůl. Mě už v týhle době a těchto časech nic nepřekvapí. Tak to z něj vypadlo. „Teď jsem půl roku chodil s klukem.“ Pod stolem jsem neskončil, ale trochu jsem se zasekl. A snad celou minutu jsem nevěděl, na co bych se já zvědavej a „taktní“ mohl zeptat. Tak mýmu kamarádovi se líběj kluci. A podle jeho slov asi víc jak holky. No nebude první ani poslední, kdo to takhle má.. Tak to jsme si museli dát ještě jedno pivko.
Já se radši budu dohadovat s holkama, a když žádnou nepřehádám, tak zůstanu sám. Kluků si všímat nechci a nebudu…. S klukama budu chodit jen na to pivko.

Čus

Ladik

Zanechat Odpověď

