TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Ples

Tak jsem byl poprvé v životě na plese…
No pokud nepočítám plesy, na kterejch jsme hráli s kapelou… takže od začátku – byl jsem požádán mojí Michelle, abych jí doprovodil na její maturitní ples – no nejdřív jsem začal shánět nějaký slušný oblečení… muj černej oblek se bohužel nepodařilo zkompletovat, zjistil jsem, že sako jsem nechal asi před rokem ve Slaném u mé bývalé přítelkyně a nebyl teď čas jet do Slaného… no naštěstí jsem doma v řepích našel oblek po tátovi, kterej mu už je malej,t ak mi ho věnoval… takže oblek jsem měl… pak přišlo vázání kravaty – kdysi jsem to uměl, ale jak jsem odvykl tanečním a nošení obleku (pohřbů naštěstí moc nebylo), tak jsem se podle internetu musel znovu naučit vázat kravatu… nakonec jsem si jí ani nebral a rozhodl jsem se jít trochu ležérně u krku rozhalen (che che, „rebel“ :)))

Na samotnej ples jsem se domluvil s Ládikem, a byl jsem moc rád, že tam šel, aspoň jsem se tam necejtil uplně cizí… Lucerna je docela dobrej sál, ale bohužel stále přetrvávaj problémy s klimatizací, takže už tak kolem devátý večer se v sále nedalo moc dejchat a pot ze mne tekl proudem… v sále hrála swingová kapela, maturitní třídy gymnásia na Vítězné pláni se hezky předvedly…. s láďou jsme popíjeli pivko (za 35,-) a kolem půl dvanáctý jsme s Michelle jeli domu, protože v sále bylo fakt už šílený vedro… no na závěr bych to zhodnotil tak, že ples byl dobrej, ale doufám, že jich nebudu v životě muset absolvovat moc 🙂

Luke

Zanechat Odpověď

