TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Murphyho Zákony…v praxi.

To byla zase návštěva doktorky.

Tak jsem byl dnes u doktorky na kontrole. To že se tam byl s chřipkou je vedlejší. Tentokráte sem si totiž nevzal knížku…
Proč? Byl jsem tam asi tak před měsícem a měl jsem knížku. V čekárně byli tři lidé, a všichni byli v ordinaci doktorky tak 3 minuty. Když sem tak byl jak mi žačala chřipka, měl sem knížku. V čekárně byli dva lidé. Výborně zas sem nic nepřečetl, ale na druhou stranu sem to měl rychle za sebou.
Tedy dnes ráno, když sem šel na kontrolu, sem knížku neměl. Vejdu tedy do přeplněné čekárny a několik sedících se po mém prosebném pohledu stáhlo a udělalo mi místo na lavici kam sem se usadil. Výborně, vešla důchodkyně a byla uvnitř snad 30 minut. Do čekárny mezitím přišli další nemocní lidé. Několik z nich to vzdalo a odešlo, nicméně to situaci nijak nevylepšilo. A pak jsem si vzpoměl, mám u sebe mp3jku! Pod drobnohledem všech přítomných v čekárně sem si nasadil sluchátka a pustil si hudbu, baterie vydržela 20 minut, byl jsem vděčný alespoň za ně.
Kromě toho, že jsem si v praxi otestoval Murphyho zákony, sem se za hodinu a deset minut dostal na řadu a za tři minuty jsem byl venku. Super.

PS : Spousta lidí když vchází do čekárny nebo odchází tak zdraví. Nevim, to mi přijde trapný. Většinou nikoho z těch lidí neznáte a kdyby mi někdo chtěl vytknout že to není slušné, tak to rovnou může začít zdravit když leze do tramvaje či autobusu.

lukyhell

2 responses to “Murphyho Zákony…v praxi.

  1. Ladik Únor 13, 2007 (12:09 pm)

    V čekárně je nejlepší „vypnout“. To jsem se naučil už když jsme na tebe Lukyhelle čekali vždy minimálně půlhodiny před barákem, než jsi šel ven 🙂 Nejaký tříhodiný čekání mě nemůže rozhodit ;)Zdravení bych viděl jako vyjádření soudržnosti pacientů v boji proti nemocem. Něco ve smyslu „jsem s váma. uzdravte se co nejrychleji“. Ale každej to může chápat asi trochu jinak. Tak se hlavně uzdrav :)čus

  2. Luke Únor 13, 2007 (12:15 pm)

    Chcípní stařeno vetchá!!! Che!

Zanechat Odpověď

