TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Je tu zase prvního….

…prvního března… očima Ladika


Čaute, blogaři…
Tak jsem se rozhodl, že vždycky prvního zrekapituluju současné dění a vezmu to podle kategorií blogu…

1. TV VONA
Mám takovej pocit, že TV VONA projekt se celkej rozjel. Milulej i předminulej tejden jsem strávil natáčením a teď o víkendu se bude natáčet dál. To je můj natáčecí rekord. A když se nad tím zamyslím, tak je to v roli Mr. Postmana poprvé, co hraju hlavní roli… Už jsem strašně moc zvědavej, jak to bude vypadat na plátně 🙂 😉

2. OSOBNÍ
Hm… Tak to rozpitvávat radši nebudu. Viděl bych to tak, že jsem pořád ztracenej. Chtěl bych si k někomu vytvořit silnější citovou vazbu a jakýkoliv pokusy mi přijdou jako ztráta času. Po nikom nic nechci a nechci, aby někdo něco chtěl po mně… Takže LOST .. Ztracenej 🙂

3. HUDBA
S klukama jsme za únor prolezli pár klubíků a slyšeli pár koncertů a mně se teď vybavujou jen 2é:30 ve Vagónu – z toho mě bolí hlava ještě teď… a pak Miš Maš v Joeovi.
No a pak se mi vybavuje, a to byla lepší jízda!!, DJ MATRIX v ROXY! Jooo, to bylo přesně to, co jsem chtěl slyšet. Pořádnej Drumík!!

4. FILMY
Včera jsem rozkoukal ULTRAVIOLET a nedokoukal. Únava mě přemohla. Vzpomněl jsem si na jeden komentář, kterej jsem našel, myslím, na CSFD… sračky, sračky a verbální sračky 🙂
No ale sračkovější mi přišlo 60 sekund s Cagem… Uf… to byla blitka. To jsem vůbec nepochopil, proč to někdo natočil?? Vždyť je to film úplně k ničemu…. To byla snad úplně nejblbější zápletka.. to by i Lumír vymyslel něco chytřejšího. A když jsem u toho Lumíra, tak měl včera svátek. Doufám, že jste mu zapomněli popřát 🙂 😉

5. POČÍTAČE
Tak k počítačům radši nic psát nebudu. Mám jich plný zuby z práce… !!

6. OSTATNÍ
Co se stalo zajímavýho, že by to stálo za povšimnutí?
Na poště jsou pořád fronty….

7. HEARTS OF IRON 2
🙂 Tak tady se zatím nechytám… Ale dostalo mě, když LUKE psal, že Němci jsou nějací slabí, že ještě neobsadili Norsko 🙂 A jestli se náhodou jako Američan s Němcema nespojí, aby jim pomohl vyhrát válku… LUKEMU roste malej knírek 😉 (virtuální)

😉

ČUS.

Ladik

Zanechat Odpověď

