TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Lukeho uplynulej tejden

No už sem sem nepsal dlouho žádný svý osobní dojmy a zážitky, tak to musim trochu napravit, abyste neměli jen depresi z Láďovskejch příspěvků 🙂

Uplynulej tejden byl ve znamení kulturna – s Michelle jsme byli poprý spolu v kině – byli jsme na muzikálu Dream girls a idkyž jsem původně myslel, že mě to bude nudit, opak byl pravdou… příběh o „motown“ doo-wap triu zpěvaček, kteý se odehrává v 60. a 70. letech mě zaujmul, takže film mohu doporučit všem těm, kteří maj k muzice (zejména k soulu a rhytm and blues) kladnej vztah.

Pak to byly koncerty – Nejprve And The End v Lim. Joe – s Vonákama jsme se už stali pravidelnými návštěvníky těchto koncertů, jsem rád že takhle aspoň někam společně vyrážíme, více o koncertě si přečtěte bv ládiově příspěvku.

Den potom jsem vyrazil se Zvonimírem a koníkem do Guru (nyní XT3) na Beatles revival brouci band. Kluci hráli perfektně, se Zvonimírem jsme pařili v davu jak o život…

V sobotu jsem byl s Michelle na slovenském Guns ´n roses revivalu ve Vagonu a i když nejsem zrovna velkej fanda ani znalec GnR, tak se mi koncert líbil.

Oblíbené zdejší téma – holky – já to mám narozdíl od kluků teď jednoduchý – mám Michellku a mám jí rád, takže nemusim řešit „balení“ a „taktiky“ :))

Dneska to v práci moc neutíká, těšim se na středu a Woodstocké posezení s panem NP (alias Arnošt Checht), na čtvrtek – den sv. patrika, kterej nejspíše oslavíme s Michelle v nějakym Irish pubu a na pátek na Opatovskej koncert professorů.

Luke

One response to “Lukeho uplynulej tejden

  1. Ladik Březen 12, 2007 (1:16 pm)

    Ty to máš zase hezky naplánovaný. Nalajnovaný v bílejch lajničkách.. už jen stačí se sehnout a natáhnout to do nosu 😉

Zanechat Odpověď

