TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

BOW…

LING..

Vždyť já jsem sem zapomněl napsat o sobotním bowlingu…
Když jsem teda v sobotu nebyl s žádnou PINDOU (ani s žádnym Pinďou), vyrazil jsem s Ashmanem a Louem do bowlingový hospůdky. Bowling jsme hrát nechtěli, tak jsme hráli fotbálek ve třech.. Hecoval jsem se, i je, že je sám porazím… a neporazil. Lou chytil nějakou formu a ta se ho držela už celej večer.
No jasně, že jsme si ten bowling museli zahrát. A zase jsem se hecoval a Lou zase vyhrával.. Ash držel druhý místo a já to uzavíral… V každý hře (10 kol) jsem dal jeden Strike. Což není vůbec špatný. Ale ani jednou jsem se nedostal přes 100 bodů. Což špatný je.
Pak dorazil lukyhell, to už jsme s bowlingem končili. Sedli jsme si ke stolu a drbali a drbali 🙂
V kapse jsem našel ozubenou mušličku – musel jsem si hned dát Frisco 🙂 a už to jelo 🙂

Ale další mušličku jsme nevyráběl..

Na bowling možná vyrazíme i tuhle sobotu. Tentokrát se přes 100 dostanu!! To teda jo! (A už se zase hecuju) 🙂 🙂

Čus.

Ladik

2 responses to “BOW…

  1. Luke Březen 15, 2007 (4:15 pm)

    Tvé ozubené mušličky se bojim!!!

  2. Ladik Březen 15, 2007 (6:49 pm)

    Proč? Ta ti ho neukousne 🙂

Zanechat Odpověď

