TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Sportowka

..–..

..
Kluci si ze mě dělali legraci, že určitě budu psát o fotbálku, když jsem posledně psal o bowlingu a ono jo 🙂 Ale nebudu psát o tom, kolik jsem dal gólů a kdo kolikrát vyhrál a že Ash brzdil celou hru svejma zpomalenejma parádičkama…
Do sportovky chodíme docela často, ale nikdy jsem tam fotbálek nehrál a mám pocit, že kluci taky ne.
Ve Sportovce mají 5 fotbálkovejch stolů. Dva takový ty klasický s umělohmotnejma černëjma a žlutejma paňákama, rozestavenejma 2-5-3.
Pak jeden pidi fotbálek, kde byli jen brankář a dva obránci – útočníci.. To bych si někdy zkusil zahrát. Ale myslím, že hra zabere tak minutu 🙂 (je to opravdu mini fotbálek) a to by byly rychle utracený peníze.
A teď se dostávám k tomu nejlepšímu. Byly tam dva stoly s malovanejma paňákama fotbalistama, kteří měli nohy trochu od sebe, normálně kopačky a jednu ruku dozadu a jednu dopředu, v netradičním rozestavení 3-3-4. Hřiště bylo naklopený od branek dolů ke středu, takže míčky obráncům utíkaly a sjížděly do hřiště. To jsme si museli zkusit zahrát!
Stůl nebyl zasklen, tak jsme čekali, že nám ty míčky budou vylítávat, ale vystřelil jsme ho jenom já a jen jednou 🙂 Celej fotbálek vydával takovej cinkací zvuk. Připomínalo mi to pinnball nebo takovou tu starou střelnici z matějský, jak se střílí do těch bílejch omlácenejch terčíků. Byla to prostě paráda.
Nevím, jak jsme kolem toho mohli pořád chodit a nikdy si nezahrát. Teď jsme si dali 8 her a klidně bych hrál dál.
Ta sportovka mě snad začne ještě bavit 🙂

Fotbálku zdar.

a čus.

Ladik

One response to “Sportowka

  1. Lou Březen 19, 2007 (2:30 pm)

    Sportovka je fajn a ftobálky taky. Tady mají opravdu velkej výběr a docela zajímavý fotbálky.

Zanechat Odpověď

