TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

!!!142!!!!

můj nový osobní rekord
To jsem si včera udělal radost!

Čaute všichni milovníci a hráči bowlingu.
Včera jsme si byli zase zahrát. Tentokrát nás na to bylo 6. Já, Ashman, lukyhell a jeho drahá (doslovně) polovička 😉 a její dva kamarádi – Lukáš a Janina.
Ashman si tahal triko, že nemá žádnýho soupeře, ale vyvedl jsem ho z omylu. V první hře se rozhodovalo až v 10. kole. Tam se mi závěr nepovedl a naopak Ashmanovi jo. Takže jsem skončil se 107 body a Ash se 120. No začátek to byl slušnej. Hlavně že jsem se přehoupnul přes tu magickou stovku (100).
Ve druhý hře se rozehrál lukyhell a svejma zajímavejma točenejma střelama měl po 10 kolech 104. Ještě si vzpomínám, že jsem mu ríkal, že když nic netrefím a Ash taky ne, tak by se lukyhell – ve hře nazýván jako Jan Pekl(o), dělil s Ashem o první místo. Z toho vyplývá, že Ash měl 104 po 9. kolech. Nevím, co se povedlo nastřílet mně, ale skončil jsem se 112 body. A dělal jsem si z Ashmana legraci, že když jich sestřelí 7, tak se posledním hodem bude rozhodovat, jestli vyhraje nebo ne. Co on na to? Sestřelil jich 7. zůstaly mu tam jednička dvojka a čtyřka (číslováno odpředu dozadu po řadách a zleva), takže hezky vysázený vedle sebe. V tu chvíli se už štěstí začalo smát na mě, protože tak těsně minout kuželky, to se jen tak nepovede. 112:111:104 slušná hra.
V poslední třetí hře jsem se opravdu rozházel. Tentokrát jsem se teda slusně vyhecoval. Po devátém kole jsem byl zase pár bodů za Ashmanem. V téhle hře se lukyhell pohyboval až na samém chvostu hráčů.. Nahrál asi jen 40 bodů. A já těch 40 nahrál v 10. kole. Do 10. kola jsem totiž přišel se strikem (strajkem). Prvním hodem jsem jich skosil 8. Pak ty zbylý dvě a třetím hodem jsem jich smet zase všech 10. Dostal jsem se na úžasný číslo 142!! Takový číslo jsem nikdy u svého jména neviděl. Ashman mi gratuloval už dopředu. Nahrál dobrejch 121, ale tentokrát to na vítězství nestačilo.
Protože jsme si přidali pár minut, stačili jsme rozehrát 4. hru. To už se zase začalo dařit lukyhellovi. Začal tam zase sázet ty svoje strajky, který předváděl ve 2. hře. A já v prvním kole dal Spare a ve druhém Strike. Takže do třetího kola bych měl slušnou výchozí pozici. Poslední minuty jsem prostě rasil všechno!! 🙂
Včera bych porazil i Loua!! 🙂 🙂

Závěr večera jsme skončili u „obyčejnýho“ fotbálku. Najednou se nám ty fotbalisti zdáli nějaký lehký, nebyla to taková legrace jako s tím cinkacím ve sportovce 😉

To jsme si zase zasportovali 😉

Čus.
Ladik

3 responses to “!!!142!!!!

  1. Ashman Březen 18, 2007 (3:39 pm)

    Ty vole Láďo, ještě pár řádků o bowlingu navíc a byl bys jak Rimmer, když vyprávěl, jak hrál kostky na akademii.:)

  2. Ladik Březen 18, 2007 (4:24 pm)

    Ty vole Ashmane, jsem se do toho úplně vžil. Kdo jinej by takhle hezky povídal o mých vítězstvích 🙂 A o tom, že jsem měl za večer lepší score než ty 😉

  3. Ashman Březen 18, 2007 (6:05 pm)

    Tak proč se nezmínil, jak jsme vás s Hrdlou vykopali ve fotbálku ve sportovce?

Zanechat Odpověď

