TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

501!!

neboli turnaj v šipkách…

Tak jsme se v sobotu připletli s Louem a Lukyhellem do sportovky, chvíli jsme popili, chvíli pokecali a pak jsme se rozhodli, že zkusíme šipky. To jsme tam snad ještě nehráli.
První hru jsem vyhrál 🙂 Proč bych to sem jinak psal, kdybych nevyhrál 😉
Hráli jsme 501 a mně chybělo ještě 61. Takže první šipka mimo. Druhá do jedničky a třetí do triple dvacítky… Ale nebyla to zas taková náhoda. Šedesátku jsem ten večer hodil ještě jednou.
druhou hru vyhrál lukyhell a taky tam žádný drama nebylo.
Třetí hru vyhrál Lou, ale jen díky tomu, že měl nejmíň bodů, když skončilo 15 kolo. Teprve ve třetí hře jsme tedy zjistili, že se hraje na 15 kol 🙂 Tak rychlí jsme předtím byli!
No tak jsme dali ještě čtvrtou hru, aby se rozhodlo. Zase to vypadalo na Loua, že chytil formu. Ale v posledním kole jsme se před Loua dostali i lukyhell i já. Oběma nám zbyla dvojka. Kola vypršela a my se museli rozhodit, kdo hodí víc. Lukyhell 17 a já chtěl 20, ale trefil jsem 5 (to je hned vedle;)). Takže vítězem večera se stal lukyhell.
To mi připomnělo, že bychom zase měli vyrazit na bowling, abych se zase pokusil překonat svůj novej rekord!! 😉
Sportu zdar 😉
čus

Ladik

6 responses to “501!!

  1. Ashman Květen 7, 2007 (8:04 pm)

    Ty vole, Rimmere.:)

  2. Lou Květen 7, 2007 (11:57 pm)

    Jo, šipky jsou fajn, ani jsem nevěřil, že mě to tak vezme, dal bych je příště zase.

  3. lukyhell Květen 8, 2007 (12:07 pm)

    Druhý KOLOPrej žádný drama v druhym kole. Chybělo mi 25 do nuly a do vítězství a byl jsem na tahu. Hodil jsem šipku, které se sice nezapíchla, ale dala modrej okruh u býčího oka, takže vítěz a frajer k tomu. 🙂 A prej žádný drama.

  4. Ladik Květen 9, 2007 (12:49 pm)

    Žádný drama ve smyslu, že ti nikdo nešlapal na paty. Bylo to jen na tobě, kdy to dohraješ 🙂

  5. lukyhell Květen 9, 2007 (10:39 pm)

    To je vlastně fakt. Těch 118 v jednom hodu pomohlo 🙂

  6. Ladik Květen 10, 2007 (11:38 am)

    to mi stejně nějak uniklo, jak jsi mohl hodit 118… Tam bylo ještě nějaký speciální násobení, který jsem nepochopil.. švindl 🙂

Zanechat Odpověď

