TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

This is the end…

..my friend

Čáu blogárci,
jak se všichni máte?
Včera jsme se zase po dlouhý době sešli v limonádě a nechali si načepovat pořádnou točenou bublinkovou limonádu and the endů. Byla to dobrá limonáda, ale trochu zteplalá 🙂 (nezatahovat do toho homosexualitu!).
Sešli jsme se tam s Ashmanem, Lukem a Louem a těšili se, jak se při třetím setu rozjedem, jak to tam zase na parketu ovládnem tuřín netuřín.
V limonádě je vždycky vedro, ale tohle bylo už super vedro, takže jsem se musel chladit pivkama a to tak, že jsem stíhal pít s Ashmanam. A to je co říct! 🙂
Luke se tam zase předváděl, polil Ashmana, polil sebe a tvářil se, jako by se nic nestalo, že je to úplně normální. Ashman pěnil a vybíjel si to na mě, jako bych já snad Lukemu ovládal ruce.
Pobavily mě holky kvíčalky, které zase tak hezky ale trochu infantilně tancovaly ty svoje tanečky a pak se chodily chladit k záchodům. Ale já myslím, že tam chodily poslouchat čůrání do pánských mušlí 😉
Už v prvním setíku jsme s Lukem vyrazili na parket hlídat naší zeď. Takže bylo zaděláno na opravdovej taneční výkon. Jenže druhej set byl poznamenanej Lukeho procházkou před Kotvu a najednou jsem neměl nikoho, kdo by se mnou na ten parket šel. Pak se ještě Luke vrátil a najednou už byl unavenej a ve stylu Lukeho odchodů zase zmizel.
Ashman prochází trochu předčasně krizí středního věku a práce mu nepřináší radost ale utrpení a dokáže si tím zkazit všechny dny včetně večerů. Takže po třetím setu se zvedal k odchodu. Lou chtěl jít taky. A co já?
Nechtěl jsem jít. Ale šel jsem 🙂

Tak snad příště se zadaří víc. Tuhle akci hodnotím tak 2,5 hvězdičkama…

Čus

Ladik

=====================
Včerejšek byl dobrej, já se tedy opil, pohádali jsme se s Míšou, pak už se mi chtělo spát, tak jsme zmizeli (ve stylu Lukeho odchodů:)). Příště, Ládiku, tu zeď dohlídáme až do konce! :). Ale líbilo se mi to a tanečky tuřínů nejsou infantilní ale velmi estetické a extraordinérní!

Luke

3 responses to “This is the end…

  1. Tuřín Pedro Květen 11, 2007 (8:42 pm)

    Ládíku, tys nás odhalil, naše ovívání byla skutečně pouze záminka ku poslechu libích zvuků z pánských toalet:)

  2. Tuřín Ringo Květen 13, 2007 (5:28 pm)

    Ládíku,bohužel jsi přišel o novinku – Noha na pódiu – skvostný to tanec. Ovívanina byla skutečně nutná, neb vedrost byla nesnesitelná.

  3. Ladik Květen 13, 2007 (9:07 pm)

    Noha na podiu – to byl ten novej tuříní tanec? Četl jsem o něm na vašem blogu. Určitě ho musíte zopakovat ;)To vedro bylo fakt šílený, to souhlasím. Ale jak jsem psal – my se s klukama chladili pivkama, a tak jsme mohli pořád sledovat, co se děje v sálu 🙂

Zanechat Odpověď

