TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Get off my cloud…

hehe (c) Olias

Tak dneska večer mě čeká koncert Rolling Stones revivalu ve Vagonu. Stouny moc nemusim, nejsou tak dobrý :), ale těšim se, že se tam odreaguju a trochu opiju, pokecám s kamarády a kamarádkami, trochu si zatancuju opilecké tance a zlepšim si náladu.

Jinak teď doma pracuju na nahrávání písniček pro takový moje třetí (a asi poslední) demo CD, ale moc mi to nejde a ani mě to nějak nebaví, ale snad to dokončim a budu mít pokoj.

teď pracuju na zhudebnění jednoho staršího textu a vůbec nevim co s tim.. (sorry za chyby) .

Sometime we´re close together
Sometime we just held our hands
Sometime we fight each other
Sometime weŕe just like ordinary friends

Sometime I don´t know you
Sometime I wish I could
Sometime We just smiling
Sometime we´re in the mood

And it always be the same
Coz we always will be friends
sharing dreams and sharing pain
Hiding ourselfs in the rain

V hudbě mám teď svý „Lisa Loeb“ období, který mě každej rok na pár tejdnů chytá – poslouchám její alba furt dokola
a je to prostě genitální muzika. Melodická, docela zajímavý texty, neni to žádnej pitomej rock v koženejch bundách :).

Tady je její fotka, je to kupodivu i celkem pohledná slečna 🙂

Luke

2 responses to “Get off my cloud…

  1. Ladik Červen 1, 2007 (11:22 am)

    Já myslel, že je to nějaká tvoje nová kámoška – už jsem jí začal zakomponovávat do své konspirační teorie. ;)Opravdu jsi chtěl napsat, že to je „genitální muzika“? To je takový zvláštní spojení 🙂

  2. Luke Červen 1, 2007 (11:45 am)

    to je slovní hříška

Zanechat Odpověď

