TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

rolling stones revival vagon

… docela dobrý odreagování….

Byl pátek, měl jsem čas, tak jsem vyrazil do Vagonu na Rollingstones revival Prague. Nejdřív jsem měl sraz s koníkem ve Woodstocku, ochutnala místní klášter (ani jí nebylo zle), kolem osmý jsme vyrazili do Vagonu. Tam nebylo moc lidí, skoro jen kapela a pár dalších… no po pivku začli lidi přicházet, dorazila i Adelice se sympatickou kamarádkou Lenkou a na chvíli se dokonce objevil Ládik s doprovodem… kapela začala hrát kolem půldesátý… tak příšernou Satisfaction jsem snad neslyšel, ani když jsme jí hráli s Basketles :). První půlka koncertu byla dost slabá, kapele to těžce nešlapalo, zpěvák má příšernou výslovnost, naštěstí druhá část koncertu byla o něco lepší, lidi začali pařit, taky jsme se k nim místy připojili :). Po koncertě následovala videorockotéka rádia Beat, Queen, Depeche Mode, Rem, Redhoti a další kapely… já byl už docela „v náladě“, takže jsem si to užíval, kolem druhý ráno jsem to zabalil… před vagonem jsme ještě potkali členky slavné kapely Hard roe, které se zrovna vraceli z maturitního večírku… bylo vidět, že oslava se jim velmi povedla :).

Dneska celej den střízlivim, ty piva mi neudělaly moc dobře 🙂

Luke

10 responses to “rolling stones revival vagon

  1. Ashman Červen 3, 2007 (4:31 pm)

    No hlavně, že abstinuješ.:)

  2. Ladik Červen 4, 2007 (10:17 am)

    Taky jsem to Lukemu říkal, že si abstinenci představuju jinak. Reagoval na to tím, že pivo není alkohol :)Jestli byla Adeličina kámoška Lenka sympatická, tak to musel mít Luke už teda sakra vypitejch (nealko) piv 🙂 Vždycky mi to připomene tu hru, jak ošklivá barmanka posílá panáky a hráč je chytá. Když jich chytí 10, tak se barmanka změní na hezčí. Ve 4 levelu už je fakt pěkná 🙂 a panáky už zatraceně rozmazaný…

  3. Luke Červen 4, 2007 (10:26 am)

    Ládiku ládiku, ty zase perlíš :).

  4. Pedro Červen 4, 2007 (11:48 am)

    Ladiku, ty drzoune!

  5. Kví Červen 4, 2007 (4:58 pm)

    Tak to bych tu Lenku docela chtěla vidět. 😉

  6. Ladik Červen 4, 2007 (7:16 pm)

    Já přece nejsem drzej. Jen jsem vyjádřil názor stejně jako Luke, i když jinej. A to, že se mi to asociovalo s tou hrou, za to já nemůžu 😉

  7. Ringo Červen 5, 2007 (4:37 pm)

    Spíš nechápu, jak souvisí sympatično s krásou – to nejsou synonyma:) Jinak, každý má jiný vkus, to samozřejmě.

  8. Luke Červen 5, 2007 (5:36 pm)

    Ringo: přesně tak! 🙂

  9. Ladik Červen 5, 2007 (6:10 pm)

    Héj Gringo, co ty tady u nás v Mexiku? 😀 Hele, nehádejte se 🙂 Já myslím, že vedle Adeličiný kámošky, která byla někomu sympatická a někom méně, po její levé straně, seděla sympatičtější holka. A na tom se s Lukem určitě shodnem. Jenže Luke byl ten večer už tak unavenej… 😉 Jéé, ten mě zabije 🙂

Zanechat Odpověď

