TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Co mě dnes zaujalo

..při cestě tramvají
Vezmu to stručně:

Ráno jsem se rozmejšlel, jakejma dveřma vlezu do tramvaje a najednou byly všechny zavřený a tramvaj jela pryč.
Když se mi podařilo vlézt do té další, tak jsem si potvrdil svou teorii o tom, že po 9h neexistuje tramvaj bez kočárku.
A na Karláku mě pobavila ženská, která nastoupila do tramvaje, pak zjistila, že se jí ulomil celej podpatek, tak se rozhodla, že ulomí i ten na druhé botě 🙂 Málem jsem vyprsknul smíchy a pak už jsem se radši díval jinam 🙂 Nepodařilo se jí to.
Jezděte tramvají. V metru je nuda 🙂

čus.
Ladik

2 responses to “Co mě dnes zaujalo

  1. Luke Červen 6, 2007 (3:40 pm)

    Já jel na oběd domu na žižkov a v tramvajích sem potkal snad 15 těhotnejch ženskejch… mám z toho blbej pocit…

  2. Ladik Červen 6, 2007 (3:45 pm)

    Ale s tebou těhotný nebyly nebo aspoň ne všech 15 nebo jo? 🙂

Zanechat Odpověď

