TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

uplynulé dny

počasí je hezký, stejně jako moje nálada 🙂

Začnu víkendem – v pátek jsme viděli s Míšou Edith Piaf – respektive životopisnej film, docela síla, mám tuhle zpěvačku dost rád – škoda že jí nerozumím, protože zpívá francouzky… Non, je ne regrette rien… v sobotu jsme vyrazili na výlet na lomy Amerika a Karlštejn – tenhle výlet podnikám každej rok, mám to tam docela rád. Počasí bylo nádherný, bylo lehce oblačno, nebylo ani vedro, takže jsme se moc neupekli – pohodička…

V neděli jsem měl zkoušku s kolegou Mňoukem a nahráli jsme demáše třech našich písniček, nějaký asi zahrajeme už ve vodárně…

Zato včera jsem tedy dopadl… šel jsem s kamarádkou Ivet na pokec a popití… no vypili jsme nějaký vína, piva, já 3 hoygardeny (teď nevim jak se to píše) a jacka danielse.. asi v jednu jsem jel domu a měl jsem co dělat, abyhc v sobě ten chlast udržel a dneska mi je tak nějak blivno… 🙂 Ale za chvíli jdu na oběd, tak se pořádně najim a bude lépe :).

Luke

One response to “uplynulé dny

  1. Lou Červen 19, 2007 (11:45 am)

    Jen aby ti ten obed ještě víc nepřitížil 🙂 To byla teda docela brutalni kombinace pití.

Zanechat Odpověď

