TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

šipky

se spider letkama

Zdárek,
tak jsme si včera zase zaházeli šipkama.
Zúčastnil se celej VONA tým, až na Lukeho, kterej nehraje šipky, nehraje bowling, nehraje kulečník, nehraje fotbal, basket, nohec, nehází frisbee, nehraje squash, tenis ani badminton, nejezdí na kole, na lyžích, na bruslích – ani ledních ani kolečkovejch (to jsem si zase krásně rejpnul :)), ale určitě se pilně připravuje na dnešní koncert ve Vodárně – se tam uvidíme.
Lukeho na šipkách nahradil David a ten vyhrával co mohl. A když zrovna nevyhrál David, tak jsem vyhráj já 🙂
Jo, na tohle jsem se těšil, až budu moct Ashmanovi připomenout, jak jsem včera vítězil 🙂 Připomenu mu ještě jednu věc. Když jsem po jedný hře skončil poslední, tak jsem prohlásil, že příští hru vyhraju a? 🙂 Nojo, vyhrál jsem. A jak parádně! 🙂
Takže mi polibte všichni líce, nebudu už psáti více.
Házel jsem prostě dobrejma šipkama – co ty na to lukyhelle? 20 a 11 😉

čus

Ladik

One response to “šipky

  1. Ashman Červen 27, 2007 (2:43 pm)

    Jednou jsem vyhrál já.

Zanechat Odpověď

