TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Sedmdesáti dvou centimetrový a sto herzový thriller

Možná podpálím všechny továrny firmy Philips ve světě!!!

SEN O VELKÉ TELEVIZI

Toto léto jsem dospěl k rozhodnutí, že potřebuji větší televizi. Vede mě k tomu několik důvodů:
1. Blbě vidím a pořád chodit na oční pro silnější brýle je zdlouhavé, detaily blednou.
2. Filmy na dvd jsou širokoúhlé, takže na obrazovce zůstává jen úzká nudle, kde se odehrává děj.
3. Filmař potřebuje velkou televizi.
4. Všechno je větší. Fotbalisti, hokejisti (už bude vidět i puk), Pamela Anderson, její prsa…
A tak podtrženo sečteno, rozhodl jsem vyměnit svůj Mascom úhlopříčka 55 cm, vypouklý, mono za televizi úhlopříčka 72 cm, stereo.

INTERNETOVÁ A DORUČOVACÍ ODYSSESA

Zapnul jsem operu a začal surfovat po intrenetových obchodech. Cíl byl jasný: klasické crtéčko, úhlopříčka 71 cm, stereo, plochá obrazovka, cena do sedmi tisíc. Vytipoval jsem několik televizí, když tu se jako blesk s čistého nebe zjevil leták od electroworldu, kde nabízeli v akci televizi Philips za 5 990. Když jsem se podíval na parametry, zjistil jsem, že je dokonce 100 herzová, má virtual dolby surround apod.
Zvolal jsem: „Johóó!!!“ (nikdo nebyl doma, tak jsem si to mkohl dovolit), zavolal Lukyhellovi pro rady a koupil to přes jejich internetový shop.

Je to docela dobré, doprava zadarmo, zaplatit televizi doručovateli a můžete si zvolit i den, kdy vám to přivezou. Objednal jsem to v úterý 24.7. a den doručení jsem zaškrtl hned ten nejbližší – čtvrtek. Ve čtvrtek jsem tedy vstal, nasnídal se a natěšen jako pionýr na první máj jsem očekával příjezd dodávky. Hodiny ubíhaly, stíny se krátily… psal jsem, koukal na Stargate:Atlantis… další hodiny ubíhaly, stíny se začaly prodlužovat… a… ho*no. Dodávka nikde, televize nikde, telefonát od nich nikde, e-mail od nich nikde.
To bylo poprvé tento týden, co jsem Electroworld proklel. Poprvé, ale ne naposled.

TROJSKÝ KůŇ

Poslal jsem tedy e-mail do shopu, kdeže je má velká televize a odpověď se mi ten samý den nedostala. Tak jsem se na to vykašlal a šel jsem spát. Ráno (kolem desátý) mě vzbudí SMS: Dobry den, vezu vam televizi, budu u vas za 30 minut.
Nadšeně jsem vylezl z postele a natěšen jako pionýr před spartakiádou jsem očekával dodávku. Zase.
Dodávka přijela, televizi jsme donesli nahoru, zaplatil jsem, otevřel krabici, s bratrem hodil tu krasavici na stolek, dal do proudu, zapojil anténu, zapnul televizi, rozsvítilo se červené tlačítko, zmáčknu program, aby naskočil obraz a… hov*o.
A tak jsem již podruhé tento týden proklel Electroworld.
Pozdě, bez omlovy, nefunkční přístroj. Mí středně těžce až středně lehce našetřený prachy v háji („tady to máte, to je dobrý“) v pr*eli a televize nehraje.
Sen se rozplynul jako Černobyl v záři atomového výbuchu.

REKLAMAČNÍ ANABÁZE

V depresi hlubší než bezedná tůně smrti jsem tedy zavolal nejlepšímu prodavačai elektroniky o radu. Lukyhell se domníval, že by to mohlo být špatnými tlačítky nebo tím, že je tv zablokovaná a doporučil mě zavolat na bezplatnou linku Philipse (fakt mě se*ou, že si to neuměj pořádně tkontrolovat, když to vyroběj). Slečna na lince však o blokaci neměla ani páru, a tak jsem… šel nakoupit do Penny marketu, abych se uklidnil.
Neuklidnil jsem se, ba dokonce to ve mně vřelo. Zavolal jsem tedy na infolinku Electrowoeldu a že to chci teda vyměnit. Další slečna tam byla a odkázala mně na reklamace nejbližšího shopu (kamenného), tedy do Zličína. Tam to zvedl chlápek, ktrej byl konečně ochoten to řešit. Nejdříve řekl, že to musím přinést na prodejnu, že mi to pak vymění, ale když jsem mu vysvětlil, že padesátikilovou krávu na Zličín sám nedotáhnu, tak řekl, že to zkusí vyřešit jinak.

TELEVIZNÍ VÁLKY: EPIZODA IV – NOVÁ NADĚJE

S přestávkami jsem si s tím týpkem telefonoval asi hodinu. Nemohl najít tu objednávku apod. Nakonec mi řekl, ať mu přinesu ten papír. Vyrazil jsem tedy do lůna komerce, do Metropole Zličín a osobně se setkal s maníkem z reklamací. Šlo to rychle, dodávku našel a zařídil, aby mi ještě dnes večer dovezli televizi novou a tu starou si vzali (kšunt jeden).
S nadějí v srdci jsem se vrátil domů.

Je devatenáct hodin, jedna minuta a já čekám. Čekám na svou televizi, čekám na svůj velký sen. Mají to dovést mezi šestou a osmou… ještě mají hodinu času. Mezitím mi přišla odpověď na můj e-mail ze včerejška. Electroworld se omlouvá, že to nestihli, zakázka bude doručena během dneška. Přišlo to asi 5 hodin poté, co jsem tu televizi dostal. Jejich internetový obchod nestojí za nic, ale v tom kamenném poskytují opravdu dobrý zákaznický servis, klobouk dolů.

Čekám, stále čekám. Pět minut po sedmé a stále nic. Ještě musím jít do práce, naštěstí mám přístupovou kartu a můžu tam kdy chci, ale čím později se dostanu do práce, tím později odejdu a komu by se chtělo po půlnoci vláčet ze Suchdola do Řep.
Stále čekám. Čekám na svou již zaplacenou televizi. Čekám a doufám. Doufám, že opravdu ještě dnes večer dodávka s televizí přijede. Doufám, že televize bude fungovat bezvadně. Doufám.
Běda vám!!! Běda vám!!! Běda vám, jestli nedorazíte!!! Běda vám, jestli nebude fungovat!!! Továrny Philips pohltí plameny!!! Internetový obchod Electroworldu sežerou viry!!!
BĚDA VÁM!!!

A jak to dopadlo, napíšu zítra.

LOU

4 responses to “Sedmdesáti dvou centimetrový a sto herzový thriller

  1. Luke Červenec 27, 2007 (9:14 pm)

    mascom je mrtev, ať žije mascom

  2. lukyhell Červenec 27, 2007 (11:18 pm)

    No, není třeba hned hanit značku Philips, pořád je lepší než všechny Luxtronicky, Techniky a jiný šity. Bohužel někdy se stane, že si na vás vesmír zasedne a doručí vám vadnej kus a vy stím pak máte voser. Doufám, že ten náhdradní kus bude už okej. To se dozvíme zítra.

  3. Lou Červenec 28, 2007 (12:57 am)

    Závěrečné rozzuzleníTelevizi do osmi hodin nedovezli, protože to nestíhali. Doručili ji asi v půl devátý, kdy ji přebíral bratr, neb já už pracoval. První, co jsem po otevření zjistil bylo, to, že je tam jiný ovladač. Televize vypadá stejně, ale je to o trochu jiný typ. Vybalení, zapojení, zapnutí a… Picard už kosí borgy v prvním kontaktu na sedmdesát dvojce a je to fakt super. Jako v kině. Paráda. Jo, Philips není špatná značka, ale s Mascomem jsem byl taky spokojen. Tady ještě přidávám odkaz na tv, kterou teď mám: http://www.electrohall.cz/store/GoodsDetail.asp?sCGoodsID=SE01408421Když jsem se ale dnes vracel domů, už mi to bylo jedno, jak to s tou televizí dopadne. Ne že bych nebyl rád, že to funguje, ale tak nějak jsem si uvědomil, že je to o ničem, všechny hmotné statky člověka svazují, když jim to dovolí, když se jimi nechá ovládnout. Podstatné jsou úplně jiné věci, všechny ty trable s TV pro mě už nemají žádný význam, zažil jsem nevšední den a setkání s novými lidmi.A když jsem se vracel z práce, ve čtvrt na dvanáct v noci, viděl jsem padat hvězdu.

  4. Ladik Červenec 28, 2007 (7:29 pm)

    Hele, to není širokoúhlá? Já myslel, že když nadáváš, že při širokoúhlym filmu je tam jen proužek, že si koupíš širokoúhlou 🙂 Zkus jí ještě vyměnit 😉 🙂

Zanechat Odpověď

