TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Postřehy z cesty do práce…

Hned jak ráno na mě začalo řvát rádio, tak jsem si vyslechnul něco o downdate, což má údajně být vztah dvou lidí v rozdílném sociálním postavení. Jako třeba právník s prodavačkou nebo třeba manažerka s akustickym zpěvákem 🙂 A jestli jsem to správně pochopil, tak prej si ženský místo intelektuálních debat radši pořádně zapíchaj… až mám skoro pocit, že by to mohli dělat všichni se všema a pořád a už bychom se nemuseli vůbec zdržovat chozením do restaurací, do kina a na koncerty…
Po cestě do práce jsem si všimnul, jak moc holek nosí černý sluneční brýle. To asi není schovka jen před sluníčkem. Je to taková ta dnešní image – tvářit se drsně – s brýlema to jde líp. Já to zvládám i bez brýlí 🙂 Napadlo mě, že kdyby se dělaly černý celoobličejový kryty, tak by je určitě taky někdo nosil. A nebo by mohl být celej neprůhlednej černej oblek a člověk by v tom vypadal jen jako stín…
No a ještě jedna věc na závěr. Proč lidi nastupujou do tramvaje jedněma dveřma a pak tou tramvají projdou k jinejm dveřím? Bába nastoupila zadníma, vrazila do mě a zastavila se u prostředních. Proč teda rovnou do tý tramvaje nevlezla prostředníma? Bába blbá…

tak čus.

Ladik

4 responses to “Postřehy z cesty do práce…

  1. Luke Srpen 16, 2007 (8:40 am)

    že si holky (žneský) rádi „zapíchaj“ je přece dobře! Sex je prej zdravej. Podívej na mě, já už dlouho nebyl nemocnej! 🙂

  2. Ladik Srpen 16, 2007 (11:35 am)

    Né „je přece dobře“. A kdyžtak „rády“ a ne „rádi“. S ženskejma, co si „rádi“ zapíchaj, bys asi píchat nechtěl 🙂

  3. Ashman Srpen 16, 2007 (11:59 am)

    Třeba jo, co ty víš?:)

  4. Luke Srpen 16, 2007 (3:08 pm)

    Ládiku, ty máš o holkách moc takový romantický představy… holky jsou bohu(žel-dík) většinou stejný prasata jako chlapi :))

Zanechat Odpověď

