TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Novinky TV VONA

včera se konala u mě malá narozeninová párty spojená s předpremiérou tří nových pořadů naší amatérské televizní stanice…
Tato projekce určená pouze pro TV VONA tým se konala u mě na Žižkově. Aby byl výsledný dojem z pořadů lepší, zkonzumovali jsme nejprve několik panáků různého obsahu a teprve kolem deváté večer začali s vlastní projekcí.

První v pořadí byl 16. díl sitcomu „Na Točně“ s názvem Genetické experimenty. Tento díl jsme natáčeli rekordních cca rok a půl a střih trval dalšíc rekordních cca 7 měsíců. Ovšem tyto extrémní doby nejsou způsobeny náročností této epizody, ale spíše naší leností a nedostatkem času :).

Děj epizody spočívá v tom, že Jirka Mátoha (hraje jej Lukyhell) dluží peníze a tak se nechá zaměstnat jako pokusný dobrovolník při testování genomu člověka. Ovšem prášky nepolyká on, ale dává je nic netušícímu Ringovi (toho hraju já :)… toť děj ve zkratce. Myslim že tato 16ti minutová epizoda je povedená, je tam hodně vtipů a děj má celkem spád, takže s ní jsem spokojen.

Na 16. epizodu Točny navazuje pilotní díl seriálu o Pošťákovi Jáchymovi (kterého hraje Ládik) a který se právě v poslední točně objevil jako vedlejší postava. Toto dílko mi příjde poněkud slabší, jsou tam řekl bych občas hluchá místa, avšak střih prý eště není definitivní, takže je možné, že výsledek bude vypadat lépe.

Poslední včerejší projekcí byl druhý díl „Konspirace“ (autor Ládik, hrají Lukyhell, Lou a Ladik) a tento se mi celkem líbil, kvalitativně je podle mě na úrovni prvního dílu a jsem zvědavej, co kluci vymyslej do dalších epizod.

Všechny pořady budeme v průběhu podzimu postupně uvádět na webu, takže sleduje http://vona.sf.cz

Jinak fotky ze včerejší párty jsou u mě v galerii

Luke

5 responses to “Novinky TV VONA

  1. Ashman Srpen 19, 2007 (6:18 pm)

    Já bych to hodnotil trochu jinak. Pošťák se docela povedl, Konspirace 2 je podstatně slabší než jednička.

  2. Lou Srpen 19, 2007 (8:18 pm)

    Na Točně 16 se podle mě hodně povedlo, je to dobře sestříhaný a plný výborných gagů. Nevím, jestli je Příběh pošťáka pilotní díl seriálu. Bylo to natočeno jako bonusový příběh k Točně Genex. Pošťák by se určitě mohl Na Točně objevovat pravidelně, jako taková stálá hostující postava. Filmy přímo o pošťákovi by se taky mohly natočit, záleží na ládikovi.Konspirace 2 navazuje na jedničku a dál ten příběh rozlišuje. Jednička má to obrovské plus, že divák od začátku nevěděl o čem to je, co se z toho vyvine a spělo to k překvapující pointě. Konec dvojky je hodně otevřenej a přímo si říká o trojku.

  3. Ladik Srpen 20, 2007 (10:47 pm)

    Točna se mi líbila 🙂 Ani bych nepoznal, že se to natáčelo tak dlouho. Luke hraje goriláka dobře a líbí se mi mlácení baseballkou 🙂 Pošťák mi, nevím proč, trochu připomíná Jeskyni. Příběh a v něm pasáž s fórkama. Luke trochu kritizuje tu hluchost, ale podle mě to zas tak hluchý není. Divák se musí soustředit na děj, protože to tam chvíle dost skáče a když člověk nedává pozor, tak pak třeba ani neví, proč pošťák volá znovu policii a tak.. Pokračování pošťáka bych chtěl, třeba při další točně bude i další díl poštáka.. :)No a konspirace 2? Trochu mě rušil ten vítr a trochu i ten ženskej pláč, kterej měl být dětskej.. ale jinak to bylo povedený. Tentokrát s kostrou příběhu a už od začátku jsme věděli, jak to skončí. My to s Louem ještě doladíme 🙂

  4. Lou Srpen 21, 2007 (2:40 pm)

    Na Genexu mě taky nepřijde, že to bylo natáčeno tak dlouho, na první skouknutí to rozhodně není poznat. Klidně můžeme Točna natáčet i několik měsíců. Ale přes rok to už je moc.Vítr v Konsporaci 2 mě taky štve, ale s tím se dán dělat jen málo. Redukcí šumu jsem to prohnal. Buď vypustit celou tu audiostopu, ale to zmizí i dialogy. A dabovat to, by bylo moc náročné a výsledek nejistý, nemáme na to vybavení. Příště musímem natáčet, když nebude vítr jako třeba při Jeskyni 2.

  5. lukyhell Srpen 21, 2007 (6:00 pm)

    No, když se to tak vezme tak se vlastně Genex nenatáčel tak dlouho. Natáčelo se v únoru 2006 a pak v únoru 2007 a úplně první scéna až v březnu 2007, ale natáčecích dnů bylo tak 6 nebo 8. Když je takovej složitej projekt, kterej vyžaduje hodně lidí tak je pak velmi složitý se dohodnout, aby všichni měli čas. Což je presně případ Genexu.

Zanechat Odpověď

