TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Léto ve znamení svateb

aneb jak probíhala svatba Ivany o víkendu

Toto léto se u mě neslo ve znamení svateb. šel jsem hned na svatby tři a každá byla jiná. Ta první byla pracovní (natáčel jsem svatbu kolegy Lukea z kapely), o té druhé jsem se dozvěděl týden předtím (svatba spolužačky z gymnázia) a byl jsem pouze na obřadu, ta třetí (Ivany, mé spolužačky z Voš), ta byla plánována deset měsíců dopředu a i přes obavy dopadla nejlépe a užil jsem se na ní nejvíce zábavy.

Jak Ivanina svatba probíhala, sraz svatebčanů

V sobotu v ranních hodinách (už ve čtvrt na deset!!!, to je na mě brzo) jsem měl sraz před metropolí Zličín s další spolužačkou Lenkou, Zuzkou, jejím přítelem a hlavně jeho autem. Po pár toastech v McDonaldu jsme vyrazili po dálnici směr Rokycany, kde byl sraz na parkovišti před Penny marketem v 10:45. Dorazili jsme tam už v 10:15 (jeli jsme totiž warpem 9,95) a tak proběhla kola u benzínové pumpy (za 2 coca-coly jsme dostali jeden polštářek do auta, nafukovací… ale nafouknoutv se nepodařil). Ve třičtvrtě na 11 pod přímým sluncem jsme pak čekali na příjezd nevěsty. Marně.
Přijeli další auta, znali jsme jen jednu Ivaninu kamarádku a jejího manžela, ale nevěsta nikde. V půl dvanácté jsmeuž teda chtěli něvěstě volat, kdeže je, ale báli jsme se, abychom od ní nedostali vynadáno. Ale naštěstí zrovna dorazila a tak jsme vyjeli směr zámek Kozel.

Obřad a focení

Řeknu vám, na zámku Kozel mají z těch svateb pěkný byznys. Za ty dvě hodiny, co jsme tam byli, proběhli tři obřady. Sotva jsme dorazili, jedna nevěsta odcházela a my se přeskupili do kaple na obřad Ivany a Martina. Nevím proč, ale nahnali nás do první lavice. Katolický farář, kterého si Ivana a Martin „dovezli“ z Prahy občas pronesl i něco humorného, takže to nebylo zase až tak nudné. Kázání bylo prokládáno varhany a zpěvem (Ave maria). A rozzuzlení nakonec, ano, červení, modří, fialový, bledě stříbro khaki indigo šedí už vědí… vzali se. Ivana Šinorová už není Ivana Šinorová, ale je to Ivana Baráčková. Přezdívka „šinorka“ ale zůstane 🙂
Po obřadu se chudáci fotili v tom ohromném vedru. Nezáviděli jsme jim to a skryti pod slunečníky v restauraci jsme je pozorovali.

Večerní párty s únosem

Párty se konala v obci Spálené Poříčí v sokolovně. V té samé vsi jsme měli rezervovaný hezký a levný hotel (koupelna s WC, televizor hyundai úhlopříčka 37 cm…; a to vše za 380 Kč i se snídaní). Na párty samotné bylo pečené sele a vůbec všechny možné dobroty a pití. V sokolovně se nesmělo kouřit (hurá), a tak většina lidí stála venku a vyhulovala (ach jo). Jako vášnivý pasivní kuřák jsem tam nemohl chybět. A tam jsme začali osnovat plán na únos nevěsty. Dozvěděli jsme se totiž, že ve vedlejší vesnici je diskotéka a to nám přišlo jako dobrý nápad.

Po desáté hodině jsme plán realizovali. Lenka si zrovnali dala colu s Havana rumem, já obyč kolu, nesly jsme si to ven, když nás odchytli, že se jede. Ženich byl někde vzadu. Tak jsme odložili čerstvě nalité sklenice nasedli. Jelo se ve dvou autech (jedno řídil svědek ženicha, protože byl spolu s řidičem prvního jako jediný střízlivý). Diskotéka to byla pravá vesnická, hezky pod širákem u koupaliště. Bylo tam plno i díky několika okolním táborům. DJ se únosu nevěsty chopil a hrál pro ni a Ivana si to užívala. Stále měla na sobě svatební šaty a tak tančila v nich. Nejdřív s námi dole a pak sama sólo na pódiu. Mezitím se na účet ženicha kupovaly panáky Havana rumu a mizely v nás. Musím přiznat, že mi teda moic nechutnaly, a tak jsem si pak spravil vztah k alkoholu Jamesonem.

Ženich dorazil asi za čtyřicet minut a dal si několik tanců s nevěstou na pódiu. Potom už večer dozníval zpátky v sokolovně, kde se také tančilo. Po jedné jsme se doplazili do hotelu a usnuli . Zrovna když jsem byl ve sprše, tak vypadl proud… jo a v noci mě poštípal komár.

Ráno a rekapitulace

Když jsme dorazili na snídani, všichni tam vypadali jako z filmu Noc oživlých mrtvol. Znavení, prázdné výrazy, tak nějak se tam potáceli. Nevěsta se ženichem se přidali později a prý v noci zvládli i svatební noc. Potém jsme si sbalili věci, nasedli do aut a vyrazili směr Praha.
Ze začátku jsme se toho obávali, aby to nedopadlo špatně, ale nakonec to byla velmi povedená svatba. Ženich i nevěsta byli spokojení.

Pokud máte zájem, sestříhal jsem zkrácenou verzi videa, které jsem celý víkend natáčel. Ke stažení je na této adrese:

http://uloz.to/33510/svatba-ivci-a-martina-divx.avi

LOU

One response to “Léto ve znamení svateb

  1. Luke Srpen 30, 2007 (1:24 am)

    svatby jsou super, pokud je tam hodně jídla! 🙂

Zanechat Odpověď

