TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

co nemám rád…

no už jsem na blog dlouho nepsal nějaký zamyšlení nebo takovýhle hovadinky, tak mě napadlo sestavit takovej seznam věcí, co nesnášim….. schválně do komentářů napište svůj seznam 🙂

Takže co nemám rád:
(tohle jsou takovýty obecný věci, co asi nemá rádo většina lidi)

Nedochvilnost – nesnášim totiž čekání
Lži – asi každej v životě méně nebo více někdy zalhal, ale prostě je nemám rád…
Hysterii – tu vyloženě NEMÁM RÁD
nafoukanost – o takovejch lidech si myslim svý…
Nevěra – to samý jako u lží – skorokaždej jí nejspíš někdy zažil a skoro každej jí nesnáší…
deprese – asi jsou poitřeba, ale mně osobně život ztěžujou
uzavřenost – tu nesnášim sám na sobě, blbě se s tim bojuje. Ale i s jinejma „uzavřenejma“ lidma se hůř komunikuje…
mojí občasnou lenost – vim, že bych třeba měl dělat něco užitečnýho, ale né… já si třeba k tomu filmu lehnu a čumim …
Náznaky – to je takový to, když Vám někdo něco naznačuje a pak se diví, že vy jste si toho nevšiml nebo to pochopil uplně jinak … Zvlášť holky tohle dělaj :).

A teď takovýty moje „speciality“:

80. léta – úpadek kultury, módy a spousty dalších věcí … možná pár filmů a lidí, co se v tý době narodili, stojí za to 🙂
Ochucené balené vody – no tohle už je fakt humus – místo aby nám do práce dali vody bez chuti, daj nám různý sladký citronový, grapefruitový, jablečný… bléé
SMSky – nesnášim psaní SMSek… vlastně nemám moc rád mobily všeobecně, ale uznávám, že bez nich by to dneska moc nešlo…
Zuby – proč jsou tak nesmyslně vymyšlený? Škoda že stvořitel neposlechl Járu Cimmrmana…
Dechovka – prostě ne…
Piercing – je to železný a hyzdí to těla… fuj.
Skauti – podivní patroni, naši TV VONU někteří velmi nesnáší :).
Fanatiky do čehokoliv – nesnášim tyhle lidi… ať už se jedná o náboženství, filmy, muziku, star trek či panenky Barbie…
Krátký vlasy u holek – chápu, že je to asi praktický, ale mně se to nelíbí.
Brokolici – no jak tohle může někdo žrát…
Ryby – no jak tohle může někdo žrát…
Televizi – nemyslim přístroj, ale ty naše české TV stanice – čim dál víc mi vaděj.. už je ani nesleduju a nevim co dávaj, koukam jen na filmy co mám na DVD :).
Paroubek – asi největší symbol české pokleslé politiky…
Angelina Jolie – nechápu co na ní všichni viděj…
Důchodci – nejsem tak vyhraněný jako kolega Ashman – já bych je jen zavřel do nějakejch sběrnejch táborů, odkud by se třeba mohli sami vykoupit a dobrovolně pak opustit ČR… no dobře tak ne, ale prostě nesnášim to jejich věčný stěžování si na cokoliv…

Tak to je asi tak vše, co mě teď v rychlosti napadlo… asi je toho víc, ale další věc, co nemám rád, je trávit u jednoho tématu příliš času, takže pište pro změnu zas vy….

Luke

6 responses to “co nemám rád…

  1. Ladik Říjen 5, 2007 (3:00 pm)

    To je docela zajímavej příspěvek do blogu 🙂 trochu mi to připomnělo začátek našich blogařskejch let (loňskej listopad :))Než abych vymejšlel, co nemám rád, radši se vyjádřím k těm věcem, který nemá rád Luke:Nedochvilnost mi nevadí. 1. sám chodím pozdě a 2. v mládí mě vytrénoval Luky, když jsme na něj čekali venku a on zatím čekal, až mu vystydne čaj. Proto mě nerozhodilo ani 2h čekání na letišti minulý týden. Člověk se musí umět zabavit :)Lži – zeptejte se sami sebe, proč vám ostatní lžou – je to lidská přirozenost, ale stejně hnusná jako třeba sobeckost. Hysterii – taky nemám rád. nekonstruktivní vylejvání si vzteku.nafoukanost – to už jsem dlouho u nikoho neviděl 🙂 asi mám štěstí nebo si zrovna nemůžu nikoho vybavit.Nevěra – radši nevědět. sex a chtíč vítězí nad vším ostatním. A co nevěra z lásky? 🙂 deprese – je dobrý zahnat s někým, kdo je nemá 🙂 uzavřenost – Luke je uzavřenej? A fanynky ho nemůžou otevřít? 🙂 Náznaky – Jojo, holčičí specialita 🙂 Zkus to někdy na ně (na holky) – taky pak neví, která bije a co vlastně chceš 🙂 Já nemám rád lidi, co se zbytečně ponižujou a nevěřej si. Takový ty řeči o holkách z jiný ligy. Jak holky musí přijít a poprosit, jak kluci musí přijít a poprosit. To je tak zbytečný a křečovitý. Tolik lidí se svojí pózou okrádá o plno zajímavejch zážitků.A taky nemám rád nemoci a to, že už čtvrtej den vytrvale smrkám a nepřestávám. Jo a když Luke zmínil piercing, tak já musím zmínit tetování. a nemám rád váguse, co se válej v tramvajích po zemi a smrděj.:) že bychom to probrali někdy u piva?

  2. Kví Říjen 5, 2007 (5:27 pm)

    Nedochvilnost mi vůbec nevadí, protože nedochvilná jsem taky, a děsně. Nepomáhají ani napřed nařízený hodinky. Ale čekání nesnáším!! Kdykoli a kdekoli a na cokoli (kohokoli).Důchodci mi taky vadí, vyhradila bych jim speciální MHD, aby neotravovali. A nesnáším smradlavý lidi (tedy nejen důchodce). Nevím, jak v dnešní době může někdo beztrestně přijít do tramvaje a zvednout k tyči ruku s velikým kolem na tričku… blé!!!Taky nemám ráda kapustu a přesčasy a zimu (jako chlad) a zvuk vrtačky (hlavně u zubaře).Jo, a pokud jde o nesmyslně vymyšlený zuby, tak mnohem nedokonalejší je systém, ve kterým se člověk musí 3x denně krmit – je to strašně nepraktický. Např. velbloudi jsou v tomhle mnohem odolnější. Jak to, že svět neovládli oni?P.S. Luke, bezva příspěvek, čapku dolů. ;))

  3. Lukyhell Říjen 5, 2007 (6:44 pm)

    Já nečekal až vystydne, ale až se uvaří a dřív nebyly rychlovarný konvice.Moje číslo jedna toho co nemám rád je… a teď se podržte : RAJČATA.Překvapení, že jo? Jak je někdo může žrát a jak můžou někomu chutnat nechápu.

  4. Lou Říjen 5, 2007 (11:49 pm)

    Přesně. Rajčata je taky moje číslo jedna, co nemám rád.

  5. stejsky Říjen 6, 2007 (4:47 pm)

    se vším souhlasim až na několik vyjímek miluju právě ochucené balené vody:-)taky mám rád ryby a brokolici no vidím že můj příspěvek je trchou gastro.co se týče důchodců i mezi nima jsou fajn lidi ale vzhledem k tomu že s nima dva roky pracuju s tebou musím souhlasit.Myslim že někdo zmínil ten smrad u lidí tam souhlasim nastokrát na to jsem fakt alergickej

  6. Ashman Říjen 7, 2007 (4:02 pm)

    80. léta miluju a to ze dvou důvodů. A)Narodil jsem se.:)B)Hudba dosáhla vrcholu ve svém vývoji.Důchodcům bych zakázal jezdit hromadnou dopravou minimálně ve špičkách. Maj hromadu času, tak ať si pro zlevněný máslo jezděj v poledne a ne ráno, když lidi musí do kolbenu a do školy, hadi. Prostě kdo je slušnej a zodpovědnej člověk, důchodu se nedožije.:)

Zanechat Odpověď

