TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Jak jsme jeli s Ashmanem v metru

aneb co se mi v noci na dnešek zdálo za sen..

Ashman už čekal na metro. Stál úplně vepředu a už se ksichtil, že to dlouho nejelo, že to má zpoždění. Pak metro přijelo, my nastoupili dopředu a sedli si do první řady. Metro se rozjelo, ale nejelo tunelem, ale vjelo na eskalátory a zamířilo nahoru. To nás nepřekvapilo. Je úplně normální, že když metro přijede moc brzo, tak to vezme malou okružní jízdou, aby se cestující zatím moc nenudili. Tak jsme jeli jak na horský dráze nějakejma tajemnejma tunelama. Metro se zatím změnilo opravdu na ty vagónky z horský dráhy a my seděli úplně vepředu. Pak jsme se zastavili a stáli. Ostatním lidem se to začalo zdát divný, že stojíme a tak jsem vylezl ven a koukám, že tam končí koleje. Někde v nějakym tunelu bůhvíkde. Tak všichni vystoupili a vydali jsme se pěšky zpátky. Zablikaly světla a tak mě najednou napadlo, že se to metro rozjede a všechny nás přejede. Začalo se panikařit, všichni utíkali a já běžel tunelem nahoru za Ashmanem a hrozně mě bolely nohy, padal jsem na ruce a koukal, kam se před tím metrem schovám. Naštěstí jsem jednou nohou zabral tak prudce, že zavrzala postel a já se probudil…
A co zdálo vám ostatním?

Čus.
Ladik

8 responses to “Jak jsme jeli s Ashmanem v metru

  1. Luke Říjen 11, 2007 (9:24 am)

    no dneska se mi zdálo že mám velkej bazén plnej cocacoly a v něm plave takove černej tučňák… ale zajíamvej sen sem měl před pěti dny – zdálo se mi že jsem bubeník katapultu a u Anděla s nima hraju koncert a hraju na virbl a pokkličky od hrdnců. No a včera čtu, že http://www.novinky.cz/kultura/zemrel-bubenik-katapultu-anatoli–tolja–kohout_124349_6uihq.html

  2. Ladik Říjen 11, 2007 (10:35 am)

    Tys to přivolal

  3. Mehehe Říjen 11, 2007 (6:44 pm)

    Sakra, sny jsou někdy hodně prapodivný…

  4. Lou Říjen 11, 2007 (10:10 pm)

    No… mě se nic zajímavýho nezdálo. S Ashmanem jsem jel metrem reálně včera a po žádnejch eskalátorech jsme teda nejeli. Byla to normální suchá jízda Florenc-Anděl. Akorát jsem se praštil do hlavy při vystupování. Au.

  5. Ashman Říjen 11, 2007 (10:58 pm)

    Jo, to bylo dobrý.:)

  6. Luke Říjen 12, 2007 (7:52 am)

    Lou: hehe, ládik to přivolal 🙂

  7. Ladik Říjen 12, 2007 (8:29 am)

    Mně se od Louovi, jak se mlátí dobrovolně do hlavy, nezdálo 🙂 To bylo něco á la fotbal mezi futrama? 🙂

  8. Lou Říjen 12, 2007 (2:46 pm)

    Ne, futra byly drsný. Tady jsem chtěl jen projít skrz tyč na držení. No jo no, nízký vozy.

Zanechat Odpověď

