TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Potkali jste někoho známého?

jedno setkání z poslední doby

Ve čtvrtek odpoledne se pomalu ploužím z poslední přednášky podívat se ještě na hlavní nástěnku a potom si zajít na toaletu. U nás na fakultě se ve čtvrtek a v pátek konala nějaká konference (mezináboženský dialog či co), kterému jsem nevěnoval pozornost. Kromě toho, že nám kvůli tomu přesunuli přednášky z auly do menších učeben, kde jsme se tísnili jako sardinky a bojovali o každý litr vzduchu. Jdu si tedy ulevit na WC, stoupnu si k pisoáru, nikde nikdo… pohoda. Po chvíli přijde nějaký pán a koná potřebu u vedlejšího pisoáru. Až když jsem odcházel umýt si ruce, všimnul jsem si, že je to profesor Halík (ten, který má ty pořady v televizi, vydává knihy, je katolický kněz).

I takhle se může uskutečnit setkání s někým známým. Když někoho potkáte na ulici (nějakého herce apod.) to není nic extra. Ale takové nevšední nečekané setkání, to bývá často docela zajímavé. Můj příklad není zrovna nejlepší, ale opravdu se to tak stalo. Jinak známé lidi, hlavně herce, potkávám každou chvíli. Například v sobotu večer jsem hrál šipky se dvěma herci (ten třetí přišel jen na skok, protože pak šel do kina dívat se na pilu čtyřku) televize Vona.

Potkali jste někoho známého i vy?

Lou

10 responses to “Potkali jste někoho známého?

  1. Mehehe Říjen 29, 2007 (5:09 am)

    Já jsem tuhle na hajzlících potkal Radima Hladíka z Blue Effectu…říkal jsem si v duchu co je to za trpajzlíka a on to von 🙂

  2. Luke Říjen 29, 2007 (11:34 am)

    Já byl včera na hřbitově a tam jsem potkal dost známejch lidí – Karolínu Světlou, Borovskýho a pár dalších. Ale nemočil jsem na ně.

  3. Ashman Říjen 29, 2007 (12:19 pm)

    V Pardubicích před dvěma týdny jsem potkal princeznu Annu (sestra Charlese) a ve výtahu jsem jel s Peterem Gehmem (čtřikrát za sebou vyhrál Velkou pardubickou, teď je na vozejku).

  4. Ladik Říjen 29, 2007 (1:07 pm)

    Ve čtvrtek jsem u Hradu slyšel povědomej hlas a on to Jirka Paroubek. Tak jsem se tam na chvíli zastavil. A koukám, poblíž stojí i ta jeho nová blondýnečka. Hezká holka ;)V pátek jsem na Hradě viděl plno známejch lidí. Např. Ivana Langera 🙂 nebo taky ministry vnitra švédska, finska, maďarska, bulharska, německa, slovenska… bylo jich tam asi 20. Jednali o SCHENGENU. Prezidenta Klause jsem neviděl, jenom jsem ho slyšel.. ale jeho hlas známe až moc dobře 🙂

  5. Ringo Říjen 29, 2007 (1:36 pm)

    Minulý týden jsem se potkala v divadle se psí hvězdou – kokršpanělkou Barčou z Tmavomodrého světa. Dokonce se nechala i pohladit. Sympaťačka, stejně jako její páníček, kterého jsem taktéž viděla.

  6. Ashman Říjen 29, 2007 (2:31 pm)

    Taky se nechal pohladit?

  7. Mehehe Říjen 29, 2007 (2:50 pm)

    Luke – tak to jsme se mohli potkat 🙂 My tam byli taky…

  8. Luke Říjen 29, 2007 (3:44 pm)

    Přímo v Olšanech? 🙂

  9. Kví Říjen 30, 2007 (11:30 am)

    Já jsem se jednou na fakultě málem srazila ve dveřích s Ludvíkem Vaculíkem. Je to takovej slizkej stařík, co se tvářil, že narazit ve dveřích na mladou studentku je přesně to, co odpoledne potřebuje jeho libido.

Zanechat Odpověď

