TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

MHD

tam se robot vždycky pobaví

Jako robota mě v tom vašem lidském světě nemůže nic překvapit. Takže ani ti, kteři do vás schválně bourají v tramvaji, ani ti, kteří si dokáží číst půl hodiny stále tu stejnou stránku v novinách. Nepřekvapil mě ani holohlavý muž, který se sluchátky v uších stál na eskalátorech a v levé ruce držel levé madlo a v pravé pravé. Slečna, která chtěla kolem něj projít, se musela hodně snažit. Mluvila na něj, ale on jí samozřejmě se sluchátkama neslyšel. Pak se ho opatrně dotkla, čekal jsem, co jí udělá, tak jí nechal kolem sebe projít. A pak jsem si myslel, že už tu ruku nechá dole, kdyby se někdo odhodlal taky jít, ale on jí zase vrátil.
Paní v tramvaji měla velkej kufr a na něm číselnej zámek. Automaticky jsem si zapamatoval kód, kterej měla nastavenej (250) a pak jsem chtěl udělat „láďovinu“ a rychle jí s těma číselnejma kolečkama zatočit. Znala svůj kód nebo ne? Já jsem ale robot, takže jsem jí nic neprovedl.
V metru na Hlavním nádraží ode dneška hlásí: „Vystupujte vpravo ve směru jízdy vedle v přízemí“. To aby už nikdo nechápal, co se po nich chce. My roboti vystupujeme tam, kde se otevřou dveře.
Chtěli byste taky být robotem?
Někdy vám budu vyprávět, jak roboti hrajou fotbal.

ROBOTROTL

Zanechat Odpověď

