TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Bylo to jako sen

nepřekonatelný šipkařský rekord
Už dlouho jsem nepsal do blogu zážitky ze šipek. Už dlouho se ale nestalo nic tak zajímavého, co by stálo za napsání. Až dnes večer!
V půl deváté jsme s Lukyhellem zašli do Sportovky na pár piv a pepsin a samozřejmě zahrát si šipky. Hráli jsme oblíbenou pět set jedničku. Stalo se to snad během nějaké sedmé osmé hry, těžko říct. A bylo to prostě jako sen. Nádherný sen, který se vám zdá za jasné noční oblohy v přepychovém sídle na pláži.

V každém kole se samozřejmě snažíte odečíst co nejvíce bodů. Kolik se dá v jednom kole nejvíc hodit? Střed je za padesát, triple 17 je víc, triple 18 ještě víc, triple 19 už je 57 a nejvíc je triple 20… celých 60.
Zamířil jsem. Oko… ruka… šipka… triple 20. Hodil jsem.
Ty-dy-dy-dýý.
Triple 20! 60 bodů! To už je samo o sobě v jednom kole dost dobrý. Cítil jsem, že ten hod mám v ruce.
Další šipka.
Ty-dy-dy-dýý.
Další triple 20! Tohle bylo báječné kolo.
A další rychlý hod, dokud to mám ještě v ruce.

A tentokrát žádný zvuk. Ten automat už to nějak nestíhal nebo já jsem to možná nevnímal. Chvíli mi trvalo než jsem si to uvědomil. Chvíli mi trvalo, než mé oči našly cestu k displeji, který ukazoval nastřílené skóre v tomto kole.

180!!!!!
180!!!!!
180!!!!!
180!!!!!
180!!!!!
180!!!!!
180!!!!!

Absolutní částka, které je možné dosáhnout třemi šipkami. Absolutní šok. Prostě jako sen.
Navíc ten rozptyl. Bylo štěstí, že se tam ty šipky vešly. Zásahy jsem vyfotil na mobil a jsou v mé galerii (
http://lou2500.rajce.idnes.cz/ ).

Někdy se zkrátka dějí kouzelné věci.

Lou180

5 responses to “Bylo to jako sen

  1. Luke Prosinec 6, 2007 (7:51 am)

    Gratuluju ke 180ce 🙂 Zapomněl si jen dodat, jestli si tu hru nakonec i vyhrál 🙂

  2. Lou Prosinec 6, 2007 (10:40 am)

    Vyhrál, ale zakončil jsem až v devátém kole.

  3. Ladik Prosinec 6, 2007 (11:39 am)

    Dost dobrý!!! To je snad lepší než s holkou v posteli… 🙂 🙂 jak tohle překonat? 180 ve dvou kolech po sobě?

  4. lukyhell Prosinec 8, 2007 (9:59 pm)

    Jo jo bylo to hustý, sem čuměl jak puk. V devátym kole 165 a Lou 0. Pak jsem mu hned v dalším kole odplatil a taky jsem ho v devátym kole pozeril, ale jenom o 119. Rekord jak sviňa těch 180.

  5. Ashman Prosinec 9, 2007 (3:15 pm)

    Taky gratuluju. Jen škoda, že to už nejde překonat a tudíž můžem hrát už jen o nejrychlejší zakončení. Nebo budem hlídat nejvyšší skóre ve dvou po sobě jdoucích kolech?:)

Zanechat Odpověď

