TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Zdárek párek

dneska je ten pravej den na napsání článku… ikdyž

Země prolítla kolem Slunce jak ďas a je tu zase prosinec. Tak si někdy říkám, kdyby Země neměla nakloněnou osu, jestli by opravdu bylo pořád stejný počasí, pořád stejný roční období. Občas si říkám, jak je možný, že když je v létě sluníčko za mraky, že je 25°C a když v zimě praží jak může, tak je -5°C. Že by to bylo tím, že už na nás vykukuje jen na pár hodin denně? 🙂 A proč to není jako na Měsíci, kde přes den je strašný horko a v noci hrozná zima? To jsou jen takový řečnický fráze, abych měl dlouhej úvod 🙂
Dneska bych měl slavit, ale do slavení mi vůbec není. Celej předminulej tejden jsem bojoval s bolavym břichem, horečkou a dietou. Celej minulej tejden jsem si myslel, že vítězím a vítězoslavně jsem si nechal včera ukončit neschopenku a hurá (??) do práce. No a je mi zase zle. Tak já nevím, co s tím. Jsem nějakej zakletej. A mám z toho blbou náladu… 😦 ani na oběd se netěším. Jedině tak domů do postele…
Mějte se líp.

Čus
Ladik

3 responses to “Zdárek párek

  1. Lou Prosinec 7, 2007 (3:26 pm)

    Přeju ti, ať se co nejdřív uzdravíš.

  2. Kví Prosinec 8, 2007 (6:32 pm)

    Ono to počasí nebude ovlivněný mraky, ale přísluním a odsluním, ne?

  3. Ladik Prosinec 10, 2007 (11:08 am)

    Přísluní a odsluní? To mi nic neříká. Co to je?

Zanechat Odpověď

