TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Nemoc a dietka…

Je to opruz, ty nemoce.

Čau lidi,
tak jak se máte? Já nic moc, ale už je to lepší. Chytil jsem nějakou virozku, hodně podobnou co měl i Ládík a dietka byla neodvratným důsledkem. Tak jsem se rozhodl, že pro všechny nemocné a ty, co rádi zhubnout jsem připravil vlog, kde můžete vidět přípravu dietního a zdravého jídla. Tak dobrou chuť a ahoj.
🙂

Odkaz zde.
http://www.youtube.com/watch?v=BN9NLiU7Eyg

Lukyhell

3 responses to “Nemoc a dietka…

  1. Lou Prosinec 14, 2007 (4:29 pm)

    Mňam aneb Vona vařečka :)Diety jsou drsný.

  2. Luke Prosinec 14, 2007 (4:41 pm)

    Já teď od neděle do včerejška snědl asi dvě jablka, půlku pizzy, housku se sýrem a krajíc chleba. Dneska ale na Láďově oslavě budu zas žrát jak se sluší a patří 🙂

  3. Ladik Prosinec 15, 2007 (4:30 pm)

    A já už po třech týdnech začínám jíst normálně, ale moje trávící ústrojí ještě není zcela ok. Takže i když normálně, tak obezřetně. Nesmažený, neknedlíky, nebrambůrky, nemlíko, netučný sýry, nenebezpečný salámy… Přeji všem uzdravení v co nejkratším čase.

Zanechat Odpověď

