TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

taky trocha bilancování

jakej byl rok 2007 ?

Je poslední den tohoto roku, teď se chystám na nákup na večerní oslavu mezi řepáky, ale najdu si pár chvil na zhodnocení roku… takže jaký pro mě byl?

Myslim že docela dobrej, žádný velký krize, pokusim se tu pár bodů vypíchnout, podobně jako Lou:

Kapela
Na začátku roku jsme s Mňoukem jen tak z legrace měli kapelu, vystupovali jsme jako duo. Během roku se k nám ale přidal Fefi (Petr) a Zdislava Mehehe (Vlasta) a stala se z nás regulérní kapela, která myslim dobře funguje, koncertujeme a baví nás to. Takže zde byl rok jednoznačně přínosný.

Práce
Zde došlo taky k zlepšení, od jara jsem na pozici Techdesk, takže už řešim složitěšjí problémy a práce je to pro mě zajímavá a baví mě :).

Girls girls girls…
Tak zde to mám jasný, od minulýho silvestra jsem s Míšou, běhm roku sice bylo pár krizí, ale ukažte mi vztah, ve kterym někdy nejsou.. :). dneska tedy oslavujeme první výročí a tím vyhraju i sázku o 100kč s Ashmanem, který v lednu tvrdil, že spolu do tohoto silvestra nevydržíme :).

TV VONA
To už nastínil Lou, myslim že rok to byl pro nás úspěšnej, viz obdržené ceny, nyní pracujeme na nových pořadech, takže i příští rok snad bude stejně plodný po tvůrčí stránce.

A jaký bude rok 2008? To se dočtete v příštím roce i na tomto blogu.

Tak přeju hezkýho silvestra a novej rok všem

Luke

Zanechat Odpověď

