TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

novej MP3 přehrávač

…. už bylo na čase
Tak jelikož mi muj starej dobrej MP3 přehrávač 128MB přestával vyhovovat, žral baterky jak hladovej somálec, moc se tam toho nevešlo, rozhodl jsem se zakoupit novej MP3 přehrávač. Vybíral jsem, porovnával a nakonec jsem se rozhodl pro výrobek firmy Teac, který si už předemnou koupil kolega a který sem si tak mohl osobně vyzkoušet.

koupil jsem si model s názvem TEAC MP 370

MP3

Za cenu cca 1300,- jsem pořídil tedy 2GB mp3 přehrávač s rádiem, s barevnym displayem (128×128 bodů, 65000 barev) a krom MP3, WAVu a WMV to umí přehrávat videa ve formátu SMV (konvertor je na přiloženém CD) – už jsem si pokusně jeden cca 5ti minutovej klip do toho nahrál a má 15 MB a dá se na to koukat :). S počítačem je zařízení propojeno přes USB 2.0 a přes USB se přehrávač i dobijí. Odpadají tedy baterky. Na jedno plné nabití by měl přehrávač vydržet hrát cca 10 hodin.

Další funkcí přehrávače je kromě rádia i prohlížení obrázků – no vzhledem k malé velikosti displaye to neni přímo ideální, ale jako „nouzovka“ to lze použít.

Samozřejmostí je vestavěný mikrofon k záznamu wavů.

Takže to je tak asi vše, co o tom napsat :).

Luke

5 responses to “novej MP3 přehrávač

  1. Lou Leden 3, 2008 (5:17 pm)

    To je dobrá věcička, umí toho hodně

  2. stejsky Leden 3, 2008 (9:47 pm)

    vypadý to hezky ěméko za to mp3 co jsem dostal já je dost mizerná vůbec mě neposlouchá

  3. Kví Leden 3, 2008 (10:20 pm)

    Neposlouchá? A je to přístrojem, nebo ručičkama… ;)))

  4. Luke Leden 4, 2008 (9:30 am)

    To mě zatim poslouchá 🙂

  5. stejsky Leden 5, 2008 (12:54 pm)

    samozřejmě že přístrojem

Zanechat Odpověď

