TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Dekolaudace

Tak už se pomalu loučím se svým žižkovským bytem…
Bydlel jsem v něm 3 roky a za tu dobu jsem v něm zažil spousty krásných chvil :), ale smlouva končí, takže v sobotu jsme s řepákama uspořádali menší „dekolaudaci“. Kromě obvyklé sestavy (tedy bez Lukyhella, kterej simuluje doma) se zúčastnil i kolega Mňouk a kamarádka Dani – Oslík.

Pilo, žraly se chlebíčky, byla premiéra naší písničky Tatarská Omáčka a celkově se mi to líblo.

Fotky uvidíte v mý galerii na rajčeti.

Včera jsme s míšou byli v restauraci Tlustá koala, vařej tam dobře a maj dobrý pivko (i hojgárdn), tam někdy musíme udělat Vona večeři.

Luke

3 responses to “Dekolaudace

  1. Ladik Leden 14, 2008 (12:09 pm)

    Tlustá koala to je mezi Hybernem a Jindřichem? Jak jsme tam jednou zapadli, když jsme šli z Joa? A jak nás tam pronásledovaly ty dvě „kámošky“? 🙂 tam bych skoro večeři nedělal. Je to tam takový moc plný. Něco jako sklípek :(Jinak kolaudace se mi moc líbila. Bylo dobrý, že jsme byli posíleni o Dani a Mňouka a taky se mi líbilo, jak Džusa lezla pod postel 🙂 Fotky jsou dobrý. A už stačí jen popřát hodně štěstí při stěhování a hurá na kolaudaci nového podnájmu 🙂

  2. lukyhell Leden 14, 2008 (1:32 pm)

    Já a simulant? No počkej…No každopádně mě mrzí, že sem tam nebyl a s tou starou špelouňkou sem se nemohl rozloučit, tak doufám, že bude kolaudace nějakýho tvýho novýho bytu nebo se vracíš do lůna řep? 🙂

  3. Luke Leden 14, 2008 (2:51 pm)

    Ládiku, jo to je ona ta Koala, my tam byli ve čtyři odpo a to bylo poloprázdný. Každopádně, až bude Vona večeře a já budu vybírat, tak to bude moje volba 🙂

Zanechat Odpověď

