TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Já legenda

jděte se podívat

párkrát jsem se slušně leknul 🙂
rozloučení s milovanou fenkou je dojemný
pokec s figurínou taky
bitky a akční scény slušný…
Námět nic originálního, ale herecky dobře zahraný. Nálady jsem Willu Smithovi věřil, jen mě udivovalo, že je až moc náladovej a během jednoho dne se z pohodáře přes zakřiknutého chlápka a poté zarputilého vědce stane bojavka, aby se zase ráno tvářil jako největší pohodář.
Já bych z toho udělal seriál 🙂

čus.
Ladik

Zanechat Odpověď

