TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Novej byt

tak pátrání je u konce, včera jsem to podepsal….
Byl jsem na několika prohlídkách bytů, volal asi na 10 inzerátů a zaujal mě jeden pronájem garsonky na žižkově v kubelíkově ulici (tedy v té, kde bydlím nyní) a tohle je zhruba o tři vchody dál než bydlim teď :). Měl jsem štěstí, na prohlídku jsem šel jako první zájemce a byteček se mi líbil, takže jsem si ho hned zarezervoval a včera podepsal smlouvu. Má to 30m2, je to v přízemí a nájem bude 6000,- + 500,- poplatky za vodné stočné a úklid… + elektrika, kterou počítám tak na cca 500 měsíčně.

V bytě je malinká kuchyňská linčička, v koupelně sprchový kout (velký skok vpřed od mé sedací vany), záchod a umyvadlo. V oknech žaluzie a z venčí mříže, aby nikdo nemohl čumět a lézt mi do bytu :). Byt je jinak nezařízen, takže nabýtek si částečně přestěhuju ze současnýho bytu a něco dokoupim. Hlavně si chci koupit malou přenosnou chladničku, tu velkou krávu tam tahat nechci, stejně jí mám poloprázdnou :).

No byt je malej, tak asi žádné větší pařby a kolaudace v něm pořádat nebudu, ale každopádně jej někdy v březnu (to už snad bude plně zařízenej) musíme jít zapít.

Luke

4 responses to “Novej byt

  1. Ladik 25 ledna, 2008 (8:32 am)

    asi hodně zajímavá garsončička. Nějak si těch 30m2 neumím představit. 6x5m? Tam se vejdem. Kalbu udělat můžeš 🙂

  2. Kví 25 ledna, 2008 (2:57 pm)

    Phe, žabaři… my máme o metr víc ;))

  3. Luke 25 ledna, 2008 (3:15 pm)

    Buržousti, tak velkej luxus!

  4. Lou 25 ledna, 2008 (3:25 pm)

    To je dobrý, že to máš hned kousek, bude se ti to líp stěhovat. Ale na tu sprchu pomalu, přeci jenom to bude nezvyk 🙂

Napsat komentář