TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Nákup letenek přes internet

pomocí platební karty

problémy, problémy a zase problémy.
Jednou, kdysi dávno, tak 2 měsíce, jsem kupoval lístky do kina a platil jsem to kartou přes internet. Hmm, řekl jsem si. Někomu stačí znát moje číslo karty a může si platit, jak chce. Tak jsem si nastavil aspoň to, že když budu (bude) platit kartou po internetu, přijde mi sms, že platím kartou.
Minulý týden jsem kartou platil letenku. Crnk a přišla smska, že platím kartou. Považuji teda, pro tu chvíli, platbu za provedenou a čekám, kdy mi zmizí peníze z účtu. V internetbanking jsem opravdu viděl, že Aktuální a Disponibilní zůstatek se liší o cenu letenky. Dobrý. Až zaúčtujou platbu letenky, srovnají se mi oba zůstatky na úroveň toho nižšího.
Utekl týden a srovnali se. Na úroveň toho vyššího zůstatku a žádná platba neproběhla. Ptám se proč?
Ptám se na Infolince. „Máte tam v blokaci plateb něco?“ „Nemám.“ odpovídám. „Účty – blokace plateb?!“ Naléhá mladík. „Nemám!“ znovu odpovídám. „Zavolejte si na klientské centrum.“
Klientské centrum: Ta platba neproběhla. Cílová banka ji nevyzvedla – nepřijala. „Proč?“ ptám se. Prý to občas dělají a dostávám číslo na reklamace
Reklamace: „Já tu platbu vůbec nevidím. Kdy že jste to platil? Tady to vůbec není…. kartou?“
Platební karty: „Vidím, že ta platba stále čeká. Může to trvat 3 dny, může i 3 týdny. Není důvod k panice.“ Ale pro jistotu jsem dostal ještě další číslo. Paní neviděla do všech systémů a už, když se mnou mluvila, koukala, kam neměla.
Platební příkazy: „Peníze byly blokovány. Ale týden je nikdo nevyzvednul, tak se zase uvolnily. To je divný.“ Ta poslední paní byla asi nejvíc ochotná. Vzala si na mě tel. číslo a slíbila, že do zítra zjistí (ona nebo oni), co se stalo, proč to neodešlo.
Druhá věc je ta, že ta letenka není koupená. Doufám, že je pořád aspoň zamluvená a tohle s těma penězma se rychle vyřeší…
Držte všichni palce…
Uf..

Čus.
Ladik

4 responses to “Nákup letenek přes internet

  1. Luke Únor 6, 2008 (4:14 pm)

    Máš jet vlakem 🙂

  2. Ladik Únor 6, 2008 (6:09 pm)

    Dík za palce, před chvílí mi přišla sms, že platba byla zaúčtována. Asi to tam někdo v bance popostrčil. Možná tak hodná paní. Děkuji jí i těm ostatním, kteří mi ušetřili nervy.

  3. Lou Únor 7, 2008 (12:56 am)

    To jsou věci. A to to nešlo normálně převést z účtu na účet? Klasicky přes internetbanking? Když takhle něco platím, tak to je v pohodě. letenky jsem teda nekupoval.

  4. Ladik Únor 7, 2008 (7:54 am)

    Lou, nešlo. Jediná možná platba – kartou přes internet. A jediná možná komunikace – mailem. Ale je to levný. Snad to nakonec všechno dobře dopadlo.

Zanechat Odpověď

