TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Také rádi přispíváte do všech možných diskuzí

narazil jsem na příspěvky, které mě fakt pobavili

Většina on-line shopů má u každého výrobku i diskuzi. Lidé se ptají na různé dotazy ohledně výrobku, další tam píšou, jak jsou spokojeni případně nespokojeni. Na jedné stránce jsem narazil na diskuzi o jednom mobilním telefonu, která mě opravdu pobavila.

Tady ta diskuze je:

Diskuze

Hanka, 17. 01. 2008 15:23:47, odpovědět »
Já mám tenhle mobil anine půl roku a začal mi blikat dispej pak nefunkovaly tlačítka a nešel ani vypnout, prostě nic.Jediné co mi řekli, že je to korozí.ALe já nikde ten mobil nenamočila, takže nechápu jak je to možné??

6131-šmejd všech dob

»Re: 6131-šmejd všech dob
groom, 27. 01. 2008 21:03:39, odpovědět »
JAničko ty budeš asi velice chytrá dívka viď??ale když ti dělá problém zapnout telefon tak to je docela špatný.Mam tenhle telefon rok a půl a neměl sem s ním nikdy žádný problém a odsuzovat celého operátora kvůli telefonu je tak trochu blbost.přirovnal bych to k chování člověka s IQ 40
Re: 6131-šmejd všech dob

jana, 09. 02. 2008 17:45:42, odpovědět »
hele on mi nejde zapnout,protože je rozbitej ty inteligente!!!!koupenýho mrtvýho psa přeci taky neobživneš!!
Nokia 6131

Petrásek, 17. 01. 2008 10:22:02, odpovědět »
Když již píši veřejně, alespoň bych se naučil spisovné češtině a Váš „vytříbený“ slovník svědčí o Vašem celkovém vzdělání. Poslední bezdomovec hovoří asi lépe než Vy, nevychovaná Janča. Jinak telefon je výborný a asi funguje jen ve slušných rukách!!!

Re: Nokia 6131
janča, 20. 01. 2008 17:08:35, odpovědět »
ty drzej kokote já mám vysokou školu a jestli nechceš chcípnout tak si dávej pozor!!!!!

Re: Nokia 6131
xxx, 28. 01. 2008 12:45:41, odpovědět »
Předpokládám, že máš vysokou školu pro čističe kanálů, popřípadě krmičky vepřů!!! Máš IQ tykve!!! Takové sprostoty se u slušných lidí netolerují!

Re: Nokia 6131
jana, 09. 02. 2008 17:42:33, odpovědět »
aby ti ta držka neupadla!!!jak tak koukám tak se ve vysokých školách neviznáš!!!Tak o IQ tykve si jdi kecat jinam…….no třeba na učňák,protože to co jsi vyjmenoval tak tam to přesně zapadá!!!ahaaa ty máš učeliště!!!nojo…to je ta inteligence!!!!!!!=0DDD

Re: Nokia 6131
Petrásek, 20. 01. 2008 17:10:56, odpovědět »
Omlovám se ti……….jsem kokot a vše co jsem napsal tak je na mě a ne na tebe..promiň jančo jsem kokot a bezdomovec a mám vyučňák a jsem neslušný kokot a neumim pravopis!
6131-šmejd všech dob

janča, 20. 12. 2007 18:38:22, odpovědět »
Tenhle šmejd 6131 mám a je to mobil na hovno………ůplná sračka!!!!!!!!!!Je předraženej a ještě k tomu šmejd!!!!!Vůbec mi nefunguje!!!!!!!!!Dneska jsem si ho přivezla domů a vůbec nejde zapnout……vyzkoušela jsem vše a nic!!!!!!!!Byla jsem dokonce u operátora a nefunguje nic!!!!!!!Takže ti co se nad tímhle šmejdem rozmýšlejí tak nedoporučuju,protože to neni mobil,ale sračka!!!!!!!!!!A kšunt drahej,který ani nefunguje!!!!Vyhozené peníze…!!!!!!!

Re: 6131-šmejd všech dob
Alaaan, 21. 12. 2007 09:59:08, odpovědět »
xxx:-) no trochu silná slova! Ne? Muj 6131 funguje bezvadně a že ho docela dusím! Hrama, připojením na net atd – rada – zkus ho nabít!!!!

Re: 6131-šmejd všech dob
janča, 21. 12. 2007 16:32:00, odpovědět »
já nejsem blbá abych ho neskusila nabít,,,,,,,,,,,mám ho furt na nabíječce a na nic ten šmejd nereaguje,,,,,,Mí mamce už z toho šmejdu ruply nervy a vodafone ho zítra vrátíme a zároveň si změním operátora,,,pudu i s mamkou a celou rodinou k O2 a koupím si lepší mobil než tenhle předraženej šmejd na hovno!!!!!!

Opravdu jsem se u toho pobavil. Docela by mně zajímalo, jak ty lidi vypadají v reálu. To se ale asi nikdy nedozvím. A kdybych si měl kupovat věci podle toho, co tam kdo napíše do diskuze, to bych si asi taky nikdy nic nekoupil.

LOU

3 responses to “Také rádi přispíváte do všech možných diskuzí

  1. Pedro Únor 13, 2008 (9:32 am)

    No zajímavé. Mě by spíš zajímalo, zda to ty lidi myslí vážně, či jsou to pouze žertýři…

  2. Ashman Únor 13, 2008 (12:01 pm)

    No hlavně Janča je výstavní.:) Omlouvám se Lukyhellovi a Louovi za to, že je pravidelně kritizuji kvůli jejich jazykovým dovednostem.:)

  3. Kví Únor 13, 2008 (12:12 pm)

    No jasně, Janča je krmička vepřů, patrně z nějakého JZD konkurujícího lštenskému statku… :DD Hlavně že se v tom vizná 🙂

Zanechat Odpověď

