TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Jsem na přední stránce…

…ano, jsem na přední stránce serveru STREAM.CZ se svým novým vloggovým projektem, který startuje příští týden. Nevím jak přesně videa na přední stránku vybíraj, ale i tak super. Díky jim za to.

Zatim čau

lukyhell

7 responses to “Jsem na přední stránce…

  1. Lou Únor 13, 2008 (11:36 pm)

    Každý den jeden vlog? O čem budou, nebude to nuda?

  2. Pan velká huba Únor 14, 2008 (12:13 am)

    Gratuluju!

  3. Ladik Únor 14, 2008 (12:39 pm)

    brý! rozhodně větší zábava, než noční depky nebo balkonový cigárko.

  4. Ladik Únor 14, 2008 (12:40 pm)

    jo, ale chtěl jsem ještě dodat, že 1.vonavlog mě nebavil…

  5. lukyhell Únor 14, 2008 (7:06 pm)

    Je to o tý výzvě…dokážu to…a jestli to bude nebo nebude nuda se právě uvidí.VonaVlog byl čistě infrmativní, ták co.zatim

  6. Luke Únor 14, 2008 (8:59 pm)

    Dobrá zpráva, na stream.cz bude automatický schvalování videí jako na youtube, tak jsem pro stream 🙂

  7. Luke Únor 14, 2008 (9:00 pm)

    jo a ve čtvrtek hrajem ve Vagonu, tak to je dobrej námět na vlog, ne? 🙂

Zanechat Odpověď

