TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

uplynulé dny….

huhu

Tak sem pro časy budoucí napíšu souhrn událostí z posledních dnů…

Takže minulym tejdnu dominoval středeční Woodstock, který jsem s kolegou mňoukem po delší době navštívil, popili jsme černou kněžnu a panáka ginu, zahráli pro pár návštěvníků a druhej den ráno mi bylo tak blbě, že jsem pokřtil novej záchod :).

V minulym tejdnu jsem rovněž dokončil stěhování do novýho bytu, už je vše zařízený, takže jsme udělali ve čtvrtek večer v tlustý koale s Míšou, Hrdlou, Láďou a Petrou trochu byt zajedli a zapili :).

V pátek jsem jel do Pardubic na další nahrávací session známého breakaway projectu. Byly nahrané 4 písničky na naše připravované album. V sobotu v noci jsme si udělali půlnoční projekci prvního filmu Petera Jacksona – Vesmírní kanibalové – fakt to stojí za to :).

Včera jsem byl chvíli na koncertu And the End, bylo to dobrý,a korát jsem byl unavenej, tak jsem kolem desátý zdrhnul. Ale aspoň jsem zas po čase pokecal s Adelicí a Oslíkem :).

Dneska asi budu s Míšou, zejtra máme zkoušku se lštěnskýma na naše čtvrteční vystoupení ve Vagonu.

V sobotu budu asi pomáhat vyklízet starej byt a večer hrajeme s Basketles na Stochově (kousek od Kladna) 🙂

Už se těšim na neděli :).

Luke

5 responses to “uplynulé dny….

  1. Ladik Únor 19, 2008 (3:40 pm)

    Tlustá kloaka byla dobrá 🙂 řezaný pivka já rád

  2. Lou Únor 19, 2008 (8:05 pm)

    V Tlustý koale je to hezký, ale jídlo mě zklamalo. Porce jsou malý, je to tam hodně drahý a navíc mě zklamali hranolky. Je to tam dobrý na pokec a něco k pití, ale přímo na jídlo bych šel jinam.

  3. Kví Únor 20, 2008 (7:33 pm)

    Já jsem byla v Tlustý koale dvakrát na pracovním obědě a porce mi k sytosti stačily, ale ty ceny mě praštily. No, naštěstí cálil šéf :)))

  4. Luke Únor 20, 2008 (10:04 pm)

    mně se tam líbí, hlavně ta atmosféra 20. a 30. let

  5. Ladik Únor 21, 2008 (11:44 am)

    20. a 30. léta 21.století? To jsem tam nějak nepostřehl… 🙂

Zanechat Odpověď

