TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Lukyhellova vlogová výzva pokračuje

a čtvrteční VLOG se mu podle mě hodně povedl – doporučuju 🙂
Opět na Stream.cz:

http://www.stream.cz/video/39716-ctvrtek-21-unora-vlog-15/0

8 responses to “Lukyhellova vlogová výzva pokračuje

  1. Ladik Únor 22, 2008 (11:11 am)

    Nechápu, proč Luke dává na blog odkazy na Lukyhellovy vlogy. On to přece umí sám. Kdyby sem lukyhell linky na svoje vlogy chtěl dát, tak je sem dá. Pochlub se vlastním vlogem…

  2. Luke Únor 22, 2008 (11:22 am)

    Nechápu co to tu láďa řeší? Prostě mě to zaujalo, tak sem to dal na blog… stejně jako ládik píše o „dramíku“ v abatonu… 🙂

  3. Ladik Únor 22, 2008 (11:31 am)

    Já ale píšu o sobě. Nepíšu, že ty máš koncert

  4. Luke Únor 22, 2008 (11:43 am)

    Né o sobě – píšeš že má nějakej DJ koncert – takže taky píšeš o někom jinym :). Chápal bych, kdyby se ozval lukyhell, že nechce, abych to sem dával, v takovym případě se to dá smazat, ale nechápu, proč to píšeš ty? Tebe se to vůbec netýká 🙂

  5. Ladik Únor 22, 2008 (1:02 pm)

    pan chytrej je zase chytrej…uzavřeli jsme s Lukem příměří… po hodinové diskuzi na icq. Chce někdo ICQ Lukeho? Kdyby se mu to nelíbilo, že ho sem napíšu, může ho třeba smazat… 🙂

  6. Luke Únor 22, 2008 (2:16 pm)

    A já sem pak dám tvoje ICQ a ještě tvůj mobil, ok? :))

  7. Ladik Únor 22, 2008 (3:07 pm)

    mobil mám naštěstí v kapse

  8. lukyhell Únor 24, 2008 (5:02 pm)

    Ježíš kluci 🙂 no díky Luke, já bych klidně i napsal, ale dělat jedno video denně je fakt makačka a nestíhal jsem takže díky.PS : Ty vole Láďo 🙂

Zanechat Odpověď

