TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

novej foťák

no jelikož mě fotografování baví a na kompatku, kterej jsem si loni koupil jsem si vyzkoušel práci s digitálem, už jsem narazil na limity, rozhodl jsem se koupit zrcadlovku

Loni – viz příspěvek http://vona.bloguje.cz/561737-dramik-s-ladikem-a-novej-fotak.php jsem si koupiul kompakt Nikon Coolpix – začal jsem tedy opět po dvou letech pořádně fotit, začalo mě to bavit a časem jsem narazil na limity kompaktů – zejména krátké expoziční časy, velkou hloubku ostrosti a nízkou světelnou citlivost. Rozhodl jsem se tedy zakoupit zrcadlovku – vybral jsem nakonec Canon EOS 350D.

Recenzi a fotky foťáku najdete na http://www.fotografovani.cz/art/forec_amater/Canon-350D-r.html

Přes víkend se s ní zkusim blížeji seznámit a v pondělí sem možná hodim první ukázky fotografií.

Luke

3 responses to “novej foťák

  1. lukyhell Únor 24, 2008 (5:07 pm)

    Gratuluju. Canony jsou výborný jak kamery tak foťáky a zrcadlovky zvlášť. A vybral jsi si opravdu dobře to se bude fotit.

  2. Lou Únor 24, 2008 (10:33 pm)

    To je extra třída. S tím se dají udělat určitě hodně dobré fotky.

  3. Luke Únor 25, 2008 (9:28 am)

    tak prvních pár fotek je v mý fotogalerii

Zanechat Odpověď

