TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

vyklízení bytu

nevim kolik z Vás už vyklízelo byt, tak si aspoň přečtěte, jak to probíhalo u mě 🙂

Na začátku února jsem se přestahoval do novýho bytu a teď ve čtvrtek musim starej byt předat majiteli kompletně vyklizenej. Jelikož v bytě předemnou žila cca 50 let babička z dědou, dokážete si představit, kolik věcí a nábytku se v něm nacházelo. První fáze začala už v lednu, to jsme s tátou začali přebírat a třídit věci po babičce, užitečný věci jsme odváželi domu nebo na chatu, neužitečný se nechávaly doma.

Pak jsem se přestěhoval a tak jsem si vzal pár skříní sebou… no to už jsem tu myslim popisoval, jak to bylo veselý , to stěhování pěšky pět pater :).

Teď o víkendu si kamarád taky jednu skříň odvezl a v pondělí večer si něco odvezla Žába, takže se byt o něco vyprázdnil.
V úterý ráno nastoupila stěhovací firma a začalo se s vlastnim vyklízenim. Bordel jsem už předtim naházel do velkejch igelitovejch pytlů, takže vyklízení šlo rychle, stěhováci dokázali vzít z práci a docela jsem čuměl, jak ve dvou tahat těžkou velkou skříň po schodech :).

Asi za 3 hoďky stěhováci všechny skříně, postele a další věci odnosili do velký Avie a v bytě bylo uplný prázdno. Je to docela nezvyk vidět uplně prázdnej vyklizenej byt, hlavně ta ozvěna se super :).

Po naložení jsme jeli na skládku, kde jsme věci vyházeli a zlikvidovat 1,5 tuny mě stálo skoro 3 litry :(.

Ale jsem rád že už je to vyklizený a že ve čtvrtek budu mít konečně o starost míň 🙂

Luke

4 responses to “vyklízení bytu

  1. Ladik Únor 27, 2008 (1:48 pm)

    To je smutný, vyházet tolik věcí na skládku. Neměli bychom to ještě jednou probrat, jestli by se nám něco nehodilo? 😉

  2. Ladik Únor 27, 2008 (2:10 pm)

    pojedem na smeťák

  3. Lou Únor 27, 2008 (4:34 pm)

    To člověk vždycky zjistí, kolik nepotřebných věcí doma má. My pravidelně odvážímě tak dva pytle bordelu od babičky. Děda totiž nikdy nic nevyhazoval a teď je dům plnejch starejch, nefunkčních věcí. Žádné slitování s krámama.

Zanechat Odpověď

