TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Parchanti!

přihodili nám pracovní den a peníze ne!
…a otázka nakonec

Ráno jsem přišel do práce a potěšil jsem kolegy. Dneska pracujou zadarmo. Dneska je totiž den, kterym se dohání nedokonalost kalendáře, nebo lépe, nedokonalost otáčení Země kolem osy a oběhu Země kolem Slunce. Lidi řekli, bude to takhle a Země si stoupla na hlavu a letí si vesmírem jinak.
Protože jsem placenej měsíčně, ne od hodiny, tenhle den je tu prostě navíc. Jinak by byl už 1. březen a já bych dneska vydělával březnový peníze.
🙂
Znáte všichni tu poučku, podle který se určuje přestupný rok?
Vyzkoušel jsem kolegu. Ptal jsem se ho, jestli byl i rok 2000 přestupný. Odpověděl správně – byl.
A rok 2100? bude? Řekl že bude. Ale nebude. A kdo ví proč? 🙂
Já to vím 🙂

čus.
Ladik

3 responses to “Parchanti!

  1. Kví Únor 29, 2008 (12:12 pm)

    Hele, a když má nějakej měsíc 31 dnů, tak taky děláš zadarmo oproti 30denním měsícům, ne? :)A rok 2100 přestupnej nebude, protože se mezitím lidstvo vyhubí?? 😉

  2. Luke Únor 29, 2008 (2:40 pm)

    :)) To je nějak s tou dělitelností, ne? Století musí bejt dělitelný 4ma a né číslicí 100 nebo tak nějak?

  3. Ashman Březen 1, 2008 (4:15 pm)

    No vzhledem k tomu, že v měsíci je 19-23 pracovních dní v závislosti na počtu víkendů a svátků, jaký počet považuješ za normu a kdy už pracuješ zadarmo??Luke: Není každé číslo dělitelné stem zároveň dělitelné i čtyřma?:)

Zanechat Odpověď

