TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Na Slamníku

wolfík, šmekík a modrý měsíčník

Včera se konal koncert Wolfganga Šmekoraldy a Zvonimíra Mňouka, kteří předskakovali kapele Blue Moon. Vše se odehrálo Na Slamníku kousek od Hradčanský, Letný nebo Dejvický. Vstup přijatelných 40Kč. S Louem jsme seděli hned u parketu a protože tam ze začátku nikdo neskotačil, tak jsme krásně viděli na interprety. Kluci hráli dobře, rock and rollový písničky mě ba, trochu mě mrzelo, že po každý odehraný se dobrovolně přiznávali k chybám, které během hraní spáchali. Nevím proč, mě by to bavilo i bez přiznání.
Blue Moon začali taky zvesela, ale postupně jsem upadal do ponuré nálady, což bylo způsobeno asi hlavně těmi tanečníky. Dreďák mě fakt točil, protože tam tancoval s nataženejma nohama, kolena nepoužíval. Připomnělo mi to ty největší smažky z drumíku, ten jeho kolega mě taky nějak nebavil, pak se tam objevily dvě holky s rockerskym 4% kámošem a to už mě úplně dostalo. Výborný taneční kreace 🙂 Ale když je to baví, tak jim to přeju. Vzadu v sálu tancovala Žába s Lukem a Koník píchal brčkem tanečníky do zadku.
Když se frontwoman(ka) ptala, jestli je tam zamilovanej páreček, volali jsme s Lukem, že máme zamilovaný párečky 🙂 Nebo to bylo jinak? 😉
Lukemu jsem slíbil, že mu napíšu, kolik dostal D’Artagnan za svůj excelentní kytarový výstup; sám se pochválil, že se mu ty sólíčka povedly (Luke se mě ptal, jaký že prej hrál sólíčka :)).
500

Jak jsem byl dneska ráno šťastnej, když jsem si do uší pustil DnB. Jó, DnB je DnB 🙂

čus.
Ladik

2 responses to “Na Slamníku

  1. Luke Březen 28, 2008 (10:15 am)

    Poučíme se, Dart hrál nějaký sóla, koukal jsem a hrál je dobře.

  2. Lou Březen 28, 2008 (5:51 pm)

    Fotky jsem nahrál na rajce (viz. Louova fotogalerie v odkazech tady vlevo). Plnou velikost hodím ke stažení do rar souboru.Jinak koncert byl fajn. Hezký prostředí a dobře ozvučený.

Zanechat Odpověď

