TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Zase ty tramvaje

.. tentokrát ale trochu jinak

Ahoj.
Tak jsem nějak pochopil, že při cestování do práce a z práce vidím spoustu lidí, kterých si většinou vůbec nevšímám, ale někdy s něma hraju hru.
Včera jsem hrál hru, kdy jsem si představoval, že vlastně nikde žádní lidé nejsou a já jsem v celý Praze úplně sám, jedu sám tramvají a sám metrem… Nevydrželo mi to moc dlouho; přece jen člověk musí na ty ostatní brát ohledy. Ale bylo to dobrý psycho 🙂
A dneska mě zaujalo několik lidí. Sám sobě jsem se musel smát, když na vozovně motol vyskakoval z tramvaje dlouhovlasej týpek s batohem. Hlavou mi projely asi 3 věty.
1. Je psychicky slabej.
2. Hraje si na drsňáka.
3. Tyhle lidi jsou nebezpeční. (Už jsem viděl, jak za pár let zastřelí člověka, aby ostatním dokázal, že on na to má)
Rychlá analýza 🙂
Všimnul jsem si jedné blondýny, to ona asi chtěla, aby si jí každej všimnul. Stála vepředu ve vagónu a slušelo jí to. To je známej trik holek, stoupnout si dopředu, aby je každej viděl 🙂
Pak mě zaujal tatík s mamkou, každej měl v náruči malou holčičku. Ta v tatíkově náruči dosáhla na horní tyč, bohužel maminka byla menší, tak se ta její holčička na tyč nevydrápala a skoro začala brečet. Ale nějakej pán pustil mamku s holčičkou sednout..
A v metru seděla slečna a pila džus. Budeš tlustá, říkal jsem jí, ale ne nahlas a zase mě to pobavilo, protože holky jsou na tuhle hlášku hrozně háklivý 🙂
A takhle bych tu mohl psát každý den 😉

čus.
Ladik

4 responses to “Zase ty tramvaje

  1. Luke Duben 15, 2008 (11:07 am)

    Jé to já cestou v tramvaji hru nehraju. Dám si na uši sluchátka, pustim si muziku a všechny ignoruju, většinou zasednu nějaký místo a čumim skrz sklo na baráky, plakáty a lidi se snažim přehlížet. A za 20 minut vystoupim u anděla a jsem v práci :).

  2. Kví Duben 15, 2008 (1:04 pm)

    Sakra, a já vždycky stála vepředu, protože jsem tam chtěla vystupovat… jsem já to ale naiva… 😉

  3. Lou Duben 15, 2008 (1:48 pm)

    Docela by mně zajímalo, když jsi hrál tu hru, že v praze žádný lidi nejsou, co konkrétně jsi dělal. Jestli jsi třeba veprostzřed Václaváku nešel na záchod 🙂

  4. Ladik Duben 15, 2008 (3:58 pm)

    Když chce člověk vystupovat vepředu, tak stojí uprostřed a pak jde dopředu ;)A Lou, to byla jen hra do dopravního prostředu, na Václaváku jsem nebyl. Prostě jsem jel v prázdnym metru. Asi stejnej pocit bys měl, kdybys nastoupil na Zličíně. Zkus si to 😉

Zanechat Odpověď

