TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Holky-23, už mě serete!!

Jo!

Když nepočítám svou přítelkyni, tak mám v mobilu 23 „kamarádek“. Je to hodně? (ještě než se pořádně rozezlim, tak jsem si vzpomněl na ten fórek s číslem 23. 23 je číslo FrýTekna. A proč zrovna 23? To já taky nevím, odpoví ten technař)
Hm, vidím, že mě ta zlost přešla 🙂 Tak už jen v tak uvolněném tempu… ono se to třeba vrátí.
Sere mě to, že snad nemám jedinou kamarádku, která by se ozvala, že jde na nějakou akci ať už sportovní nebo kulturní, jestli se nechci přidat. Aspoň tak 2x do měsíce… Proč pořád jenom já píšu a volám a ptám se? Jo, logická odpověď zní NEVOLEJ, NEPIŠ, NEPTEJ SE. Mě to úplně vytáčí, kolik mě to stojí energie zvát jednu za druhou na nějakou akci a ještě víc energie, když je to vlastně úplně zbytečný…
Proč mi nějaká nezavolá, že jde tam a tam, plácnu, třeba na dostihy nebo výstavu koček nebo bruslit na vypich nebo na scooter do malý sportovní haly. Já bych třeba nešel, ale moc moc bych si to cenil.
Já už se nedivím, že je tolik holek samo a nikdo je nechce 🙂 Je to s něma vopruz.
Takže to uzavírám asi tak, že vlastně žádný kamarádky nemám. A kdybych smazal všech 23, tak se nic nestane 🙂
Dám si takovou malou rekapitulaci.
Kolik holek z těch 23 (neříkám, že jsem to všem 23 holkám řekl) (a dopředu upozorňuju, že Lukeho Míšu nepočítám. A kvíčaly taky ne, ty nemám v mobilu :)) jelo na opejkání buřtů k nám na chatu? 1
Kolik holek přišlo na moje narozky? 0
Kolik holek přišlo za celou éru našeho chození na Endy? 2?
Kolik holek se přišlo podívat na náš film do Atlasu? 0
Kolik holek s námi jelo do Slanýho? 0
Hm, slabý skóre. Dál už nepočítám.
Takže zajdu s klukama na bowling, s klukama na šipky, na pokera, s klukama něco natočíme a s klukama si zahrajem fotbal, s klukama zajdem na Endy, s jinejma klukama na Drumík…
Holky-23, seďte si na prdeli a nazdar!

Čus
Ladik

11 responses to “Holky-23, už mě serete!!

  1. Pedro Duben 16, 2008 (7:40 pm)

    Ladiku, když mi dáš na sebe číslo, pozvu tě někam, třebas…na Endy? 🙂

  2. Kví Duben 16, 2008 (9:45 pm)

    No Pedro mě předběhla, ale myslím, že teď by to vypadalo jako charita.. :)))

  3. Luke Duben 16, 2008 (11:51 pm)

    A když tě nějaká kamarádka zve do kina, tak zas pro jistotu nejdeš, protože to se dle Tebe „s kamarádkama nedělá“?? Tak to máš ale pak těžký… 🙂

  4. Ladik Duben 17, 2008 (8:14 am)

    Moje kritika směřovala spíš na ty moje „kamarádky“. A Luke, mě žádná kamarádka do kina nezvala…

  5. Ladik Duben 17, 2008 (8:15 am)

    Holky kvíčalky dík 🙂

  6. Luke Duben 17, 2008 (9:35 am)

    Tak to jo, já myslel že si psal „kámoška“. Tak to nic :).

  7. Ashman Duben 17, 2008 (11:19 am)

    Podle toho výčtu akcí bych skoro řekl, že jsem asi tvoje kamarádka.:) V atlasu jsem nebyl, ve Slanym taky ne, ani buřtů jsem se neúčastnil… Btw: nějak si nevybavuju tvoje narozky, my jsme to nějak slavili? Jo a které dvě holky byly na Endech? To počítáš Míšu a Koníka nebo jak?

  8. Ladik Duben 17, 2008 (11:32 am)

    🙂 Narozky jsem slavil s Petrou na Smíchově. Tam jsi taky nebyl. Na Endech byla minulý týden Magda a pak si nejsem jistej, jestli ještě někdo předtím, tak to bylo s otazníkem. Míšu a Koníka nepočítám… Se Ashmane budeš muset polepšit! Aspoň na ty narozky bys mohl chodit 🙂

  9. Ashman Duben 17, 2008 (12:16 pm)

    Když tys to schválně udělal tak, abych nemohl.:)

  10. Lou Duben 17, 2008 (4:54 pm)

    46. a občas se někdo ozve 🙂

  11. Luke Duben 17, 2008 (9:23 pm)

    Ať žije teorie stáda… 🙂

Zanechat Odpověď

