TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

dnb v roxy a v abatonu

jaký to bylo..

Ahoj, je to skoro zvláštní, ale nakonec jsem na obou akcích byl <a href=“http://vona.bloguje.cz/680976-dnb.php&#8220;(pozvanka na akce)(to se mi tak často nestává, že bych si naplánoval nějaký akce a pak na ně i šel :)) a potěšilo mě, že aspoň Luke se přišel podívat zadarmika nadramika do Roxy. Kdybych měl obě akce srovnat, tak Abaton s vopičákem vítězí hudebně, což by se mohlo zdát na hudební akci to klíčové, ale nakonec u mě vyhrává roxy, protože Abaton byl nesnesitelně přeřvanej a já byl vyhnanej pryč. Nejsem blázen, tam bych byl za chvíli totálně hluchej….
Teď se budu už dvakrát rozmejšlet, jestli do Abatonu vyrazit…
Lukeho fotky z roxy jsou v jeho rajčatový galerii. To už jsem vlastně psal do komentářů u původního článku…
Tak čus

Ladik

Zanechat Odpověď

