TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

koncert, nové přírůstky, In to the wild

zas trošku deníkové shrnutí pár dní…

Poslední dny mi připadaj docela hektický, nějak nemám čas ani moc spát :). Byl jsem teď zas po delší době ve W, asi tam začnu chodit častějc, bavilo mě to, potkal jsem tam zas Terezu, tak jsme se dohodli, že o víkendu vyrazíme na křivoklát a pak na chatu.

Včera jsme už podruhž hráli se lštěnskýma u Kristiana Marca na vltavském nábřeží – líbilo se nám to (i hostům) – s Mňoukem jsme to dneska rozebrali a shodli jsme se, že tam byla fůra hezkejch holek, Fefi přitáh i nějaký tenistky…. Hm, ale proč jsme se s nima teda nebavili? :). Jinak dorazila i část tuřínstva a spolužačka Magda, se kterou jsem si docela hezky pokecal.

No příští úterý si to zopákneme….

Dneska jsem se vydal kupovat postel, ve scontu ani v Ikee mě však nic nezaujalo (to už sakra nedělaj normální postele?) , takže nakonec jsem si z Prahy přivezl toto:

https://i0.wp.com/pinkstones.sweb.cz/luke/blog/prirus.jpg

(LPčka Beatles – Let it be a první album Stones, CD Be here now od Oasis a kniha o skupině Matadors), takže mám zas co poslouchat a číst.

Teď jsem dokoukal film In to the wild – příběh kluka, kterej se vzepře konvencím, rodičům a bůhví čemu ještě všemu a rozhodně se vyrazit na Aljašku… film je točenej podle skutečný události (http://en.wikipedia.org/wiki/Christopher_McCandless) a nadchnul mě. Nejradši bych se teď sebral a někam taky takhle zmizel… No tak to asi udělám o víkendu, už jsem si koupil mapu :).

Luke

One response to “koncert, nové přírůstky, In to the wild

  1. Pedro Květen 9, 2008 (4:33 pm)

    O tom filmu mi včera vyprávěla kamarádka i o knížce, asi si jí přečtu. Tak mizení zdar 🙂

Zanechat Odpověď

