TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Vyhráli (jsme) pohár

ČMFS CUP

ČMFS CUP je něco jako tenisový DAVIS CUP, nebo anglický FA (efej) CUP… prostě hodně dobrý.
A Parta ho vyhrála potřetí zasebou. Dobrá práce kluci. Ale v lize jste mě zklamali. Jestli budete hrát takhle debilně, tak už s váma nechci nic mít. Už jen s velkým štěstím nebo velkou peněženkou by se dala liga zachránit. Ale mně už je to jedno. Najdu si jinej tým.
Nazdar.

Michal Bírek
Extrenér AC PARTA SPRAHA

bírek

One response to “Vyhráli (jsme) pohár

  1. Josef Odchovanec Květen 14, 2008 (2:21 pm)

    Michale, je dobře, že jsi odešel. Nesváděj vinu na kluky, za neúspěch můžeš stejně jako oni. Už jsem se na to nemohl koukat, tak jsem se toho chopil sám a hned je tady vítězství v poháru ČMFS!Ale ještě uvidím, jestli budu Partu dál trénovat, nejspíš asi ne… už jsem docela línej.

Zanechat Odpověď

