TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Slávistická supersezóna

po dvanácti letech mají sešívaní opět titul

K narozeninám jsem neměl žádná extra přání. Pouze jedno – láhev Jamesona. Jameson si hově ukryt v mé skříni a já čekal na speciální událost, abych ho mohl poprvé otevřít a napít se. Čekal jsem na vyjímečný den. A ten den dnes přišel! Kvalitní irská whisky mě stále ještě příjemně hřeje v žaludku. Mnohem příjemně mě však na duši hřeje zisk titulu Slavie. Po dvanácti letech. Konečně.

S Ashmanem jsme se shodli na tom, že tohle je zkrátka slávistická supersezóna.
Poprvé se dostali do ligy mistrů.
Postavili a otevřili dlouho slibovaný nový stadion.
A získali mistrovský titul.
A to ani nemluvím o úspěchu hokejové Slavie! Prostě nádhera. Tahle sezóna je červeno-bílá. Hoši díky.

LOU

11 responses to “Slávistická supersezóna

  1. Pedro Květen 18, 2008 (3:05 pm)

    Už jsem ani nedoufala a přece se to povedlo :))

  2. Ladik Květen 18, 2008 (6:59 pm)

    Jojo, jak jsem gratuloval slávistům k hokejovému titulu, tak jim gratuluji i k fotbalovému. Zamýšlel jsem se nad jednou věcí. A to by mi mohli fanoušci slávie prozradit. Proč fandíte zrovna Slávii? Já budu upřímnej a řeknu vám, že já fandím Spartě ze dvou důvodů. Zaprvý, můj starší brácha jim vždycky fandil, tak už jako malej jsem fandil s ním. A za druhý jsem hrál dva roky basketbal za spartu, taky mám doma sparťanskej ručník, a tak mi ten tým přijde nejbližší ze všech. Občas podezřívám Slávisty, že jim fandí jen kvůli tomu, že nemají rádi Spartu 🙂 Ale vy mě určitě vyvedete z omylu…

  3. Kví Květen 18, 2008 (8:47 pm)

    Ládiku, tak můj táta odmlada fandil Slávii, takže jsem to zdědila a pak jsem ještě s Pedro hrála za Slávii házenou a Pidi taky a navíc to máme na stadion jen asi 10 minut pěšky.Ručník sice taky mám, ale protože už sportovní zprávy nesleduju, komentuju oba tituly jako „to už je nuda“, na ten fotbalovej se předtím čekalo 49 let a to bylo něco 😉 Teď už slávisti nemůžou bejt tak ufňukaný. 😉

  4. Pedro Květen 18, 2008 (9:05 pm)

    Můj táta je/byl sice sparťan, ale asi jen proto, že jsme se ségrou fandily Slavii, tak nás chtěl zlobit. I když dnes řekl, že je dobře, že má titul. A jak už psala Kví, házenou za sešívaný jsem hrála 10let, tak proto jim fandím, ale nikterak fanaticky.

  5. Mehehe Květen 19, 2008 (7:40 am)

    Já nejsem žádnej „fandič“, ale pokud si mám vybrat mezi Spartou a Slavií, tak vždycky Slavie 😉 Nevím, asi předsudek :), ale mě prostě Sparta nějakým způsobem s***…Ale samozřejmě proti gustu…;)Je to stejný jako v hokeji – taky fandím vždycky soupeři Kanady, protože Kanadu v hokeji přímo nesnáším….jejich styl hry – fakt se mi hnusí. Nahodit do útočnýho pásma a pak všechny kolem „zrubat“… To není ten náš „chytrej českej hokej“…Uff, ještě že to MS vyhráli Rusové 🙂

  6. Ladik Květen 19, 2008 (8:24 am)

    🙂 Můj táta vždycky fandí komukoliv, kdo hraje proti Spartě. Tomu já neříkám fandění. Ale jsem rád, že aspoň někdo, koho znám, fandí Slávii z nějakýho pozitivního důvodu. Jsem moc zvědavej, co mi napíšou Lou a Ashman… Jejich životní story, jak se dostali až ke Slavii zatím neznám.

  7. Ashman Květen 19, 2008 (11:54 am)

    U mě je to rodinná záležitost. Otec bydlel ve Vršovicích, kousek od stadionu. Strejda za ně kdysi chvíli i hrál (v nějakym dorostu nebo tak něco). Navíc, pokud by si člověk měl vybrat nějaký tým, kterému fandit, pak jako Pražák má na výběr 4 (když nepočítám takové, jako Střížkov, Krč atd.). Z toho dva nejsou nic moc (navíc se přiznám, že vůči Žižkovu mám určité předsudky:)) a čestnému člověku tudíž zbývá jen Slavia…

  8. Lou Květen 19, 2008 (1:45 pm)

    U nás v rodině myslím nikdo nebyl fandič Slavie. Je to asi tím, že rodiče nejsou z Prahy. Děda fandil vždycky Dukle.Slavie mi vždycky přišla taková sympatičtější než Sparta. Už si přesně nepamatuju, kdy jsem začal fandit Slavii. Možná mě taky dost ovlivnil Ashman.

  9. Ashman Květen 19, 2008 (3:31 pm)

    Na gymplu ve druháku bylo sčítání slávistů, tak jsme s Krabkozíkem Loua zlanařili.:)

  10. Ladik Květen 19, 2008 (3:40 pm)

    No vidíš. Můj táta vlastně taky fandíl (fandil) Dukle. Vždyť to byl voják a Dukla jsou vojáci. Třeba Dukla Příbram – teď už Marila…Ashmana, podle tebe čestnej Pražák může fandit jenom Slavii? Čest bych do toho netahal a vždycky je na výběr. Můžeš si vybrat i to, že nebudeš fandit nikomu. Jako třeba v házený nebo volejbalu :)Ale gratuluju ti, že jsi ovlivnil Loua, aby se stal česntnej ;)Taky moc nechápu tu přehnanou rivalitu, ale to není jen problém v Česku. Fandím Spartě, když nehraje Sparta, tak Praze, když nehraje Praha, tak Čechám a když nehrajou Čechy, tak Česku 🙂 (Doufám, že jste pochopili rozdíl ČECHY-ČESKO) ;)Hlavně ať se fandí pozitivně.

  11. Ashman Květen 19, 2008 (4:00 pm)

    Jasně, že nemusíš fandit nikomu. Jako v basketu.:)

Zanechat Odpověď

