TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Seznam párty a Indiana Jones 4

noc byla dlouhá….

Včera po práci jsme nejdřív s kolegyní vyrazili do Woodstocku na dvojitý krvesaj a pak jsme se přesunuli ke klubu retro, kde se konala každoroční oslava narozenin Seznamu (již dvanáctá). Letošní byla ve stylu Andyho Warhola a jeho Factory. Stěny klubu byly polepené staniolem, v pop artovém duchu byly na stěnách ruzný obrazy (včetně popartového Iva a našeho seznam-Psa Krustyho). Na stolech byly papíry a plechovky (ve stylu Campbellovi polívky od Warhola) s tužkama, takže jsme si krátili čas mezi jídlem a muzikou kreslením. Jídla pití bylo dost, mně osobně nejvíc chutnaly chilli papričky v těstíčku, kulturní program obstarala kapela Support Lesbians, jejíž koncert mě docela bavil, ale doma bych to asi neposlouchal.

Okolo půl dvanácty jsme se s kolegou přesunuli do slovanskýho domu, kde se konala půlnoční premiéra Indyho 4ky (Díky mailované Žábě za lístky). Bohužel jsem nestihl koupit želé medvídky, ale i tak jsem si film celkem užil. K filmu samotnýmu – nebylo to špatný, film bych v sérii zařidil zhruba na úroveň prvního dílu (dobyvatelé ztracené archy), druhý díl se mi moc nelíbil, poslední křížová výprava (3. díl) byl zas o třídu lepší.

Čtvrtej Indiana se odehrává v 50. letech, Harrison Ford, i přes 60ku na krku, odvádí dobrej hereckej a fyzickej výkon a film má docela spád. Trochu mě zklamalo finále filmu, ale celkově bych to shrnul tak, že film nezklame a je důstojným pokračováním série.

Luke

PS: Fotky z párty jsou u mě v galerii.

One response to “Seznam párty a Indiana Jones 4

  1. Lou Květen 22, 2008 (1:58 pm)

    Do Retra občas chodím, tam je to fajn. Akorát trochu dražší. Na Indyho se těším, zatím jsem o něm nic špatného neslyšel.

Zanechat Odpověď

